حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید عطاالله رفیعی
11

شهید عطاءالله رفیعی دوم اسفند سال ۱۳۴۴ درشهرسجاس به دنیاآمد پدرش سعدالله کشاورزی میکردومادرش خاورنام داشت.این شهیدبزرگوارتاسوم متوسطه درس خواند.سال ۱۳۶۵ازدواج نمودوازسوی بسیج درجبهه حضوریافت وچهارم بهمن سال ۱۳۶۵درشلمچه براثراصابت ترکش به سینه،صورت،دست وپاشهیدشد.مزاراودرزادگاهش واقع است. وصیت نامه (بسم الله الرحمن الرحیم) خدایا براى سومین بار وصیت نامه ام را تعویض مى کنم. خداوندا! در این […]

پ
پ

شهید عطاءالله رفیعی دوم اسفند سال ۱۳۴۴ درشهرسجاس به دنیاآمد پدرش سعدالله کشاورزی میکردومادرش خاورنام داشت.این شهیدبزرگوارتاسوم متوسطه درس خواند.سال ۱۳۶۵ازدواج نمودوازسوی بسیج درجبهه حضوریافت وچهارم بهمن سال ۱۳۶۵درشلمچه براثراصابت ترکش به سینه،صورت،دست وپاشهیدشد.مزاراودرزادگاهش واقع است.

وصیت نامه

(بسم الله الرحمن الرحیم)
 خدایا براى سومین بار وصیت نامه ام را تعویض مى کنم. خداوندا! در این سه مرتبه که در جبهه شرکت کردم، شهادت را نصیبم نکردى. البته شکى نیست که تا به حال لیاقت شهادت را نداشتم و در این مدت بهترین دوستانم و نور چشمانم در کنارم به شهادت رسیدند. خدایا! به من کمک کن که لیاقت شهادت در راهت را پیدا کنم و باز با خجالت و شرمندگى آخرین وصیت نامه ام باشد که مى نویسم. به نام خداوند و به نام آن کس که همه چیزم اوست. زندگیم اوست و زنده بر اویم. به نام او که از اویم و بودنم از اوست. رفتنم از اوست یادم از اوست. جانم از اوست. معشوقم اوست. معبودم اوست. مقصودم اوست. امیدم اوست.

سلام بر شهیدان اسلام و شهداى انقلاب اسلامى بخصوص شهداى جنگ تحمیلى و خانواده شهدا و امت شهیدپرور ایران. اینجانب عطاءالله رفیعى هدفم از رفتن به جبهه این بوده است که اولا خدمتى به اسلام بکنم به فرموده امام لبیک گفته که مى فرماید: ((مساله اصلى جنگ است)) و من هم تمام مسائل و مشکلات را زیر پایم گذاشتم. خدایا! به من کمک کن که در این دانشگاه بزرگ علم و ادب اسلام موفق شوم که جز این چیزى نمى خواهم. شما اى خواهران و برادران مسلمان! پیام من به عنوان یک شهید این است که قدر این نعمت الهى را بدانید (یعنى امام عزیزمان). همه گوش به فرمان این بزرگوار باشید و در راه راست حرکت کنید و از خون شهیدانى که هدفشان پیروزى اسلام بوده، دفاع کنید. پدر جان! همیشه در راه اسلام قدم بردار و شهادتى را که نصیب فرزندت شد، نعمتى از طرف خدا بدان و خدا را شکر بگو و مرا حلال کن. مادر جان! خوشا به حالت که چنین فرزندى در اسلام تربیت کردى و تو بودى که همیشه افتخار مى کردى که فرزندت در جبهه است. پس حالا هم افتخار کن که فرزندت در راه اسلام به شهادت رسید به افتخارى بالاتر از افتخار اول و از شما مى خواهم که مرا حلال کنید. برادر عزیز! همیشه به یاد خدا باش و در راه دین مبین اسلام قدم بردار و اگر شهادت نصیبم شد، اسلحه به زمین افتاده ام را خودت بردار و از دین اسلام و قرآن و از خون شهداى اسلام پاسدارى کن. خواهران عزیزم و عزیزتر از جانم! من شما را توصیه مى کنم که هرگز در سوگ و عزاى من گریه و زارى نکنید که دشمنان اسلام از گریه شما سوء استفاده مى کنند و از همشهریان عزیزم بخواهید که اگر از من بدى دیده اند به بزرگى خودشان این حقیر را ببخشند و حلالم کنند. برایم یک سال نماز به جا آورید و در زادگاهم شهرک سجاس در بهشت امام زاده ابراهیم کنار قبر پسر عمه گرامیم شهید قند على گنج خانلو دفن کنید. و مرتب خدا را یاد کنید و شکر بگویید. نگذارید که دشمنان اسلام خوشحال شوند، بلکه با قامتى استوار از مردم پذیرایى کنید. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته اردتمند همه رهروان راه حسین ابن على (ع) شهید عطاءالله رفیعى
امضاء

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.