حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید رجبعلی افشار
4

تاریخ‌تولد:۱۳۴۷ تاریخ شهادت:۱۳۶۳/۱۲/۲۲ بسم الله  الرحمن الرحیم «انــا فتحنــا لــک فتحنــا مبینــا»فتح ۱  شرط این بود که در حجله بختم به سعادت برسم‌/قسمـت ایـن شـد کـه در{حجله} عشقـم به شهادت برسم. سلام بر حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش امام امت و سلام و درود به رزمندگان اسلام و شهداى به خون خفته. برادران […]

پ
پ

تاریخ‌تولد:۱۳۴۷
تاریخ شهادت:۱۳۶۳/۱۲/۲۲
بسم الله  الرحمن الرحیم

«انــا فتحنــا لــک فتحنــا مبینــا»فتح ۱ 

شرط این بود که در حجله بختم به سعادت برسم‌/قسمـت ایـن شـد کـه در{حجله} عشقـم به شهادت برسم.
سلام بر حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش امام امت و سلام و درود به رزمندگان اسلام و شهداى به خون خفته.
برادران و خواهران عزیز! من، کوچکتر از آن هستم که وصیت نامه بنویسم، هم اکنون این را نوشتم تا یادگارى از من باقى بماند.اگرما بهتر فکربکنیم که اززمان پیامبران که ابرقدرت هاعلیه تمام مستضعفین جهان و اسلام قیام کرده و مى کند.براى مثال،اگر آب نباشد، انسان نمى تواند، زنده بماند و اگر روى زمین، جسد حیوانات و گیاهان پوسیده بر زمین باقى مى ماند. وقتى که فصل بهار مى شود، باران مى بارد و آب قطره قطره جمع، مى شود و یک سیل بزرگ را تشکیل مى دهد وهمه اجساد حیوانات و گیاهان پوسیده را مى برد و به گودال ها مى ریزد.

اکنون نیز اسلام آب مستضعفان است که از تمام شهرهاى ایران در جبهه ها، جمع شده است و مى خواهد، تمام کفار را به گودال ها بریزد و زمینه را براى ظهور حضرت مهدى (عج) آماده سازد.
اگرازمنافقین هم کسى، باقى بماند، آن حضرت مهدى با شمشیر خود به هلاکت خواهد، رسانید.
اى منافقین!شما خیال مى کنید،با کشتن ما پیروزخواهید شد، حتما نخواهید توانست.اگر ما بکشیم ویا اگرماکشته شویم، پیروزیم.چون اگربکشیم، بدان معنى است که تمام منافقین را از بین برده ایم و خودمان آزادانه،زندگى خودمان را با شرایط اسلام ادامه خواهیم داد و اگر کشته شویم، باز هم پیروزیم. چون کشته شدن ما در تاریخ، ثبت مى گردد.

ما اگر کشته شویم، خواست خداوند بوده است و اگر بکشیم، باز دستور خداست و ما هرکارى را که انجام مى دهیم، خداوند ما را به آن کار (اسلامى) دعوت کرده است.
سخنى چند با پدر و مادر عزیزم:
پدر بزرگوارم! مى دانم که براى بزرگ کردن من زحمت کشیده اى. امیدوارم که حلال کنى که من جهت رضایت
خاطر خدا، در این جنگ شرکت نمودم و خواسته خداوند است که به دیدارش رهسپار گردم. مادر مهربانم! مى دانم
براى بزرگ کردن من، شبها نخوابیده اى و زحمت کشیده اى، مرا در آغوش گرفتى. مرا ببخش و حلال کن. حلال کنید،اى دوستان، عزیزان و همسایگان و فامیلها هر خطایى از من دیده اید، ببخشید.
برادرانم و خواهرانم! مرا ببخشید و حلال کنید.
خداحافظ والسلام علیکم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.