حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
دست خط شهید حجت معصومی
9

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون (توبه .۲) سلام، سلام بر حضرت محمد (ص) رسول الله ، رسولى که از طرف خدا براى دعوت مردم به اسلام و حق برگزیده شد. سلام بر رسول خدا که قرآن مجید بر او نازل شد. […]

پ
پ

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون (توبه .۲)
سلام، سلام بر حضرت محمد (ص) رسول الله ، رسولى که از طرف خدا براى دعوت مردم به اسلام و حق برگزیده شد. سلام بر رسول خدا که قرآن مجید بر او نازل شد. سلام بر سلاله پاک آن حضرت رهبر عظیم الشان امام خمینى که پیامبرگونه قیام کرد و رژیم طاغوت و طاغى را منقرض و ملت مسلمان ایران را از منجلاب و بدبختى و گرداب تلاطم نجات داد و درود بى پایان به ارواح طیبه شهدا که با ایثار جان و خون خود، درخت تنومند اسلامى را آبیارى و رشد دادند و سلام بر رزمندگان توانمند و غیور و رشید حزب الله که مى روند، حکومت جابرانه صدام بعثى را سرنگون و قانون عدل الهى را در کشور بغداد حاکم سازند و سلام بر سیدالشهداء سرور شهیدان که چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت و با ایثار خون خود و یارانش انسان و مسلمان بودن و چگونه یارى نمودن دین الهى را به ما آموخت.
اما من متحیرم که چگونه از خداوند متعال سپاسگزارى نمایم با این زبان قاصر که مرا منت نهاد و توفیقم داد به نداى ((هل من ناصر ینصرنى)) حضرت اباعبدالله حسین (علیه السلام) و فرزندنش رهبر عزیزم لبیک گفته تا در این انقلاب اسلامى شرکت نمایم و با لشگریان حضرت محمد (ص) به جبهه هاى نور علیه ظلمت عزیمت نمایم، براى اینکه این فیض عظما نصیب هر کسى نمى شود. مى بینم که فقط اشخاص منزه و مقتضى یار و یاور امام امت و این انقلاب هستند. بارالها صد هزار شکر.
اما از امت حزب الله مى خواهم که رضاى خدا را در اعمالشان مد نظر داشته و با تمام وجود حق تعالى را حسدکنند و متقى باشند و گوش به فرمان ولى فقیه و رهبر عزیزمان و همیشه قرص و محکم در صحنه باشند و پوزه منافقین مقام پرست و مال پرست و زمینخوار را به خاک بمالند.
در خاتمه از خداوند متعال مى خواهم که بنده حقیر را جزء بندگان خاص خود قرار داده و با شهداى اسلام و
سرور شهیدان محشور بگرداند.

وصیت حجت معصومی وصیت حجت معصومی

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “دست خط شهید حجت معصومی”
  1. سلام تصویر دست خط شهید حجت معصومی مربوط به قاسم رحمانی یکی از رزمندگان می باشد که احتمالا بجای تصویر شهید حجت اله معصومی کار شده

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.