حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
جشن روز هسته ای در دانشگاه زنجان برگزار می شود
0

علیرضا خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه بسیج دانشجویی پیام نور زنجان در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و … پیگیری می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس جشن روز هسته‌ای توسط بسیج دانشجویی پیام نور برگزار می‌شود. وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت همیشگی روز ۲۰ فروردین به عنوان […]

پ
پ

علیرضا خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه بسیج دانشجویی پیام نور زنجان در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و … پیگیری می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس جشن روز هسته‌ای توسط بسیج دانشجویی پیام نور برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت همیشگی روز ۲۰ فروردین به عنوان روز هسته‌ای، اضافه کرد: با توجه به اینکه یک سری از اشخاص بعد از برجام و سازش با غرب که در نهایت هیچ بود سعی در به فراموشی سپردن این روز داشتند، مراسم گرامیداشت این روز باید به خوبی برگزار شود.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان تصریح کرد: روز هسته‌ای یک روز با عزت ملی و نشانگر توانمندی داخلی است که بیانگر از خودگذشتگی دانشمندان هسته‌ای کشور بود تا این سرمایه عظیم به لطف خداوند ایجاد شود.
خسروی ادامه داد: متاسفانه دانشمندان شهید هسته‌ای کشور فراموش شده‌اند و در عوض به کسانی که همه این دستاوردها را در مقابل هیچ،  تقدیم دشمن کردند،  مدال افتخار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه به عنوان قشر دانشجو وظیفه داریم، تا مانع از فراموشی دستاورهای بزرگی چون انرژی هسته‌ای شویم، اظهار کرد: جشن روز هسته‌ای در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه جشن روز هسته‌ای ساعت ۱۵ روز یک‌شنبه ۲۰ فروردین برگزار می‌شود، افزود: سخنران ویژه این مراسم اسماعیل کوثری نماینده مردم در مجلس هشتم و نهم شورای اسلامی ایران است.
خسروی اظهار کرد: در مراسم جشن روز هسته‎ای همچنین به قید قرعه سه جایزه ۵۰۰ هزار ریالی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.