حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
دیدار نوروزی با خانواده شهیدان قشمی و کارگرزاده
2

به گزارش ایثار واحد زنجان، کاظمی مدیرکل و موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان زنجان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ در قالب طرح سپاس در منزل شهیدان کارگرزاده و همچنین شهید قشمی حضور یافته و با تبریک سال نو از آنان دلجویی کردند. در این دیدار علی کاظمی با اشاره به اینکه بهتر […]

پ
پ

به گزارش ایثار واحد زنجان، کاظمی مدیرکل و موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان زنجان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ در قالب طرح سپاس در منزل شهیدان کارگرزاده و همچنین شهید قشمی حضور یافته و با تبریک سال نو از آنان دلجویی کردند.
در این دیدار علی کاظمی با اشاره به اینکه بهتر است سال جدید را با نام و یاد شهدا بیمه کنیم، اظهار کرد: جایگاه شهدا به اندازه‌ای نزد پروردگار ارزشمند است که هر کجا از آنان نامی برده می‌شود شمیم شهادت به راحتی احساس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهدا با برنامه‌ریزی به درجه رفیعی نزد خداوند دست یافتند، افزود: شهدا و رزمندگان الگوی ارزشمندی برای ما هستند از این‌رو می‌توانیم از راه و روش زندگی آنان برای رسیدن به سعادت بهره بگیریم.
کاظمی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را اسوه‌های پایداری نام برده و عنوان کرد: جامعه ایثارگری انگیزه بهتر زندگی کردن را به افراد جامعه تزریق می‌کنند به همین دلیل وجودشان پرخیر و برکت است.
مدیرکل بنیاد استان زنجان با ترغیب همه مردم به ترویج سنت حسنه دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، بیان کرد: تا زمانی که این افراد در کنارمان هستند از سخنانشان بهره بگیریم چرا که نکات مهمی در زندگی و حرفهایشان نهفته است.
شهید یونس کارگرزاده در سال ۱۳۳۹ متولد و در تاریخ ۲۸/۹/۶۱ در منطقه عین‌خوش و عملیات محرم و برادر وی عیوب کارگرزاده نیز در سال ۱۳۴۲ متولد و در روستای کوله از مناطق مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهید کمال قشمی نیز در سال ۱۳۴۲ متولد و در تاریخ ۳/۴/۶۷ در منطقه مرزی بانه به شهادت رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.