حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
با خدا عهد دوباره ببندید
7

نامه ای از شهید رمضان عدل بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ اارْجِعِی إِلَىٰ رَبِّکِ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی سلام علیکم. برادران امیدوارم که حال همگی شما عزیزان خوب، و سلامت باشید و ان شاالله که انسانی برای خدا باشید و مضمون آیه بالاتر گردید. بردران شما مثل طلائی هستید […]

پ
پ

نامه ای از شهید رمضان عدل

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ اارْجِعِی إِلَىٰ رَبِّکِ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی
سلام علیکم. برادران امیدوارم که حال همگی شما عزیزان خوب، و سلامت باشید و ان شاالله که انسانی برای خدا باشید و مضمون آیه بالاتر گردید. بردران شما مثل طلائی هستید که پشتوانه پول هستید و ما خود را حقیرتر از آن می دانیم که خود را با شما قیاس کنیم. یعنی منظورم این است که اگر شماها نبودید هیچ وقت یک ارتشی، پاسدار و بسیجی آنقدر تاب مقاومت نمی یافتند و ارزش شما البته که خیلی بیشتر از این هاست ولی دیگر برای من نوشتن مشکل است که آن ارزش یک حامی اسلام را یعنی حامی و یار امام را ترسیم کنم.
برادران شما را قسم می دهم به عظمت بی نهایت معبود ، آن عظمت خالق، آن یکتایی که بر همه احوال و کائنات نظر دارد از این لحظه هایی که از دست زمان می گریزد استفاده کرده و با خدای خویش عهد و پیمانی دیگر، عهد و پیمانی چندباره دیگر ببندید و خود را انسانی احساس کنید که دست در اختیار معبود قراردارد. انسانی احساس کنید که نفس دنیوی و مقام پرستی ندارید. گوش کنید و به خود آئید و دیگر بار اصلاح شوید. از تمامی قید و بندها از تمامی هواهای نفسانی.
برادران لحظه ها را از دست ندهید و استفاده کنید. از این لحظه های باشکوه خدایی. همیشه ثنا گویید. آن رب را که همیشه حامی وپشتیبان مخلوقات است. ضمنا سلام مرا به تمامی آشنایان الخصوص برادرم مجتبی واهبی و مهدی محمدی برسانید .
برادر عزیزم حمید احدی نیز به تک تک شما عزیزان سلام می رساند و چون در مجلس دعای توسل هست به شما سلام رسانده و آرزوی موفقیت شما را دارم. ضمنا به خانواده حمید احدی هم سلام اش را رسانده و به بسیج مرکزی هم سلام همگی ما را یعنی برادران حسین بیگی، بهرام ملکی، سعید ابراهیمی و من را برسانید. چون ممکن است نام یکی از برادران را فراموش کنم خواهش دارم که به یکایک برادراها سلام مان را برسانید.
دعا کنید ما را حلال کنید. ما را هم دعا کنید. امام را هر چقدر که بتوانید دعا کنید. از ته دل از خدا بخواهید که او را زنده نگه دارد همیشه تا ظهور امام زمان (عج). پیروز باشید همگی تان
جنوب/ اهواز
پایگاه پنجم شکاری هوایی جمهوری اسلامی ایران
جواب ننویسید. به زودی عازم حمله به صدامیان هستیم. نامه به خانه ما هم بدهید

فرازی از وصیت نامه شهید رمضان عدل

فرازی از وصیت نامه شهید رمضان عدل

فرازی از وصیت نامه شهید رمضان عدل

فرازی از وصیت نامه تصویری شهید رمضان عدل

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.