حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
کربلا را فتح می کنیم تا شما به زیارت بروید
4

با عرض سلام و درود بیکران بر پدر و مادر و خواهران و برادرعزیزم پس از عرض سلام بر شما امیدوارم که حال همگی شماها خوب باشد و به خوشی و خوبی زندگی کنید و اگر بخواهید از حال اینجانب مصطفی انصاری جویا باشید الحمدالله حال من خیلی خوب است و دعاگوی شما هستم. از […]

پ
پ

با عرض سلام و درود بیکران بر پدر و مادر و خواهران و برادرعزیزم

پس از عرض سلام بر شما امیدوارم که حال همگی شماها خوب باشد و به خوشی و خوبی زندگی کنید و اگر بخواهید از حال اینجانب مصطفی انصاری جویا باشید الحمدالله حال من خیلی خوب است و دعاگوی شما هستم.

از طرف بنده هیچ جای نگرانی نیست و از دوری شما رنج می برم و امیدوارم که هر چه زودتر پیروز و موفق گردیم و با چهره خندان و با دستی پر بازگردیم و خبر پیرروزی را بر شما آوریم.ما هم اکنون در اهواز هستیم و هوای اینجا خیلی سرد است. خواهش می کنم جوراب های کاموا و پالتوی مرا بفرستید. که در اینجا یخ می زنم.

من به همه سلام می رسانم و به تمام فامیل ها و اطرافیان سلام می رسانم و امیدوارم که حال همگی آن ها هم خوب باشد و از سعید فرهاد هم جای نگرانی نیست و در هر حال با هم هستیم.

و من از راه دوردست مادرمهربان و پدرعزیزم را می بوسم و از عوض می روی سمیه را ببوسید و بگویید بیاید پیش من. و به مرتضی و رباب، برادر و خواهرعزیزم سلام می رسانم و دست یک به یک را به گرمی می فشارم و می بوسم و به خانم باجی و دادا هم سلام می رسانم و به عموهایم و زن عموهایم و دایی ها و زن دایی ها و بقیه سلام می رسانم که امیدوارم مرا ببخشید چون جمله بندی ها را غلط نوشته ام.

پدر عزیزم امیدوارم این اشکالات را بر من نگیریی. چون هم اکنون یک نفرعازم زنجان است و من می خواهم هر چه زودتر بنویسم و به دست او بدهم بیاورد و دیگر عرضی ندارم و سلامتی و خوشی همه شماها راخواستارم.

دعا کنید که هر چه زودتر پیروز شویم و کربلا را ان شاالله فتح کنیم تا شما به زیارت آنجا بروید.

در ضمن من آدرس مسکونی خود را نمی نویسم چوندر اینجا نخواهیم بود. درصورت مستقر بودن خود در یک جا آدرس آنجا را خواهم نوشت.

السلام علیکم و رحمت اله و برکاته

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.