حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و پایگاه بسیج در استان زنجان افتتاح می‌شود
1

به گزارش موج رسا سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری با تسلیت فرارسیدن اربیعن حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین نجف تا کربلا بیان کرد: هر سال در حدود ۲۶ میلیون نفر زوار شهدای کربلا هستند و امسال نیز این مراسم عاشورایی با شکوه بیشتر برگزار می‌شود.سردار کرمی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) […]

پ
پ

به گزارش موج رسا سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری با تسلیت فرارسیدن اربیعن حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین نجف تا کربلا بیان کرد: هر سال در حدود ۲۶ میلیون نفر زوار شهدای کربلا هستند و امسال نیز این مراسم عاشورایی با شکوه بیشتر برگزار می‌شود.
سردار کرمی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای مبارزه با استکبار، احیای امر به معرف و اصلاح جامعه قیام کردند،گفت: حادثه عاشورا سراسر درس عزت و آزادی، مجاهدت، مقاومت، ایستادگی در مقابل زورگویان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عاشورا زیبایی‌ها و جلوه‌های زیادی دارد،اظهارداشت: یاران امام حسین(ع) برای حفظ اسلام و قرآن مجاهدت کردند و انقلاب اسلامی نیز با تاسی از قیام عاشورا برای مبارزه با استکبار و اجرای احکام الهی بود.
وی تشکیل بسیج را از تدابیر امام راحل برای مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد:بعد از فرمان امام خمینی(ره) بسیج در کشورمان تشکیل شد و با تشکیل نیرو‌های مردمی بسیج همه معادلات دشمنان به هم ریخت و نقشه دشمنان نقشه برآب شد.
سردار کرمی با بیان اینکه با وجود شرایط بحرانی و با ورود بسیج مردمی در صحنه امنیت در داخل کشور حاکم شد،افزود: دشمنان شرایطی که امروز در عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی در منطقه ایجاد کرده‌اند به دنبال ایجاد کردن آن شرایط ناامن در کشور ما نیز بودند.
سردار کرمی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک علیه کشورمان تحمیل شد،ادامه داد: در مقابله با استکبار جهانی در جنگ هشت سال دفاع مقدس نقش بسیج بسیار نمایان بود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان عاشوریی در صحنه جنگ حضور یافتند و یک حماسه بزرگی را در تاریخ آفریدند.
وی با اشاره به اینکه ما امروز شاهد عظمت بسیج در تمام اقشار هستیم،بیان کرد: بسیجی که در محلات شکل گرفته امروز روز به روز فعال‌تر شده‌اند.
سردار کرمی با اشاره به بسیج جهان اسلام در حال شکل گرفتن است، ابراز کرد: امام تشکیل بسیج جهان اسلام بعد از جنگ تاکید داشتند و امروز شاهد تشکیل شدن بسیج جهان اسلام هستیم.
وی با بیان اینکه امروز بسیج در سوریه، غزه، عراق و یمن و کشورهای مختلف برای مبارزه با استکبار تشکیل شده است،ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز با تشکیل بسیج در همه اقشار آمادگی کاملی برای مقابله برای مقابله با تهدیدات دشمن است.
سردارجهانبخش کرمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان کوچکترین جراتی برای تجاوز به کشورمان را ندارند،افزود:امروز دشمنان درمقابل کشورهای مختلف در منطقه نیز با شکست مواجه می‌شوند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس در استان زنجان برنامه‌ها مختلفی پیش بینی شده است.
سردار کرمی دیدار با ائمه جمعه و خانوده شهدا، استقبال از شهدای گمنام، راهپیمایی روز اربعین حسینی، تشکیل حلقه‌های صالحین، خطبه‌خوانی حضرت زینب(س)، برنامه‌های امر به معروف و نشست‌های بصیرتی را از برنامه‌های هفته بسیج در زنجان عنوان کرد.
وی همچنین افتتاح ۲۱ پایگاه بسیج و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان بیان کرد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه در مصلی زنجان خبرداد و تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی سردار سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج مزار شهدا نیز عطر افشانی می‌شود، گفت: ۳۹ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و پایگاه بسیج در استان زنجان افتتاح می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.