حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
وقتی خدا عاشق می شود
3

بسم الله الرحمن الرحیم از طرف برادرانتان در سنگر جهاداصغر به شما سلام می رسانم. امیدوارم که در سایه ایزد تعالی کوشش خود را در راه به ثمر رساندن این انقلاب به کار گیرید و در این راه از دادن مال و جان دریغ نکنید و هر خورده ای که در نامه می‌بینید به بزرگواری […]

پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

از طرف برادرانتان در سنگر جهاداصغر به شما سلام می رسانم. امیدوارم که در سایه ایزد تعالی کوشش خود را در راه به ثمر رساندن این انقلاب به کار گیرید و در این راه از دادن مال و جان دریغ نکنید و هر خورده ای که در نامه می‌بینید به بزرگواری خودتان ببخشید.
ای برادران من! ای کسانی که در راه پیشبرد این انقلاب در سنگر مدارس می کوشید، بدانید که کوشش شما بی نتیجه نخواهد بود. خداوند برای کسانی که در راهش بکوشند مژده بهشت می دهد.
اگر میخواهید خدا را بیابید؛ طلب کنید که خواهید یافت (من طَلبَنی وجَدَنی). و وقتی او را یافتید؛ خواهید شناخت(ومن َوجَدنی عَرفَنی) و وقتی شناختید دوستش می دارید( ومن عَرفَنی اَحَبنی) و وقتی دوستش بدارید؛ عاشقش می شوید(و من اَحبَنی عَشَقنی) و وقتی عاشق شوید اوهم عاشقتان می شود( ومن عَشَقتی عَشُقتُه) وقتی عاشقتان شد؛ شما را می کشد(شهید می‌کند)( ومن عَشقتَه قَتَلته). وقتی شما را کشت خونبهایی برایتان قائل می شود( و من قتلته فعلی دیته) که بقیه را باید خداوند خودش حکم ‌کند که حکم می‌کند که خداوند دانای مهربان است.
برادران من مواظب باشید ابوالحسن ها ، رجوی ها ، ابراهیم یزدی ها و قطب زاده ها که عقربه قطب نما شان به سوی آمریکا ،شوروی، فرانسه و انگلیس می چرخد شما را فریب ندهند. آوای شوم شان شما را از خود بیخود نکند.
شما برادران من که همه تان بزرگتر از من هستید از اینکه به شما راه نشان دهم خجالت می کشم ولی تذکر این نکته لازم است که شما رسالتی بزرگ بر عهده دارید که خودتان بهتر از من می دانید.
شما باید در این راه مادیات را از خود دور کنید. شما فقط یک جان دارید و این جان امانتی است نزد شما که باید یک روز به صاحبش تحویل دهید؛ پس چه بهتر که به بهترین وجه آن را تقدیم نمایید.
سر شما را با این حرف‌ها به درد نیاورم که شما بهتر از من می‌دانید.
سلام مرا بپذیرید و از اینکه نمی‌توانم خوب نامه بنویسم بر من ببخشید. سلامتی رهبر و امت اسلام و شما برادران همکلاسی را از خداوند متعال خواهانم و شهادت بیش از ۵۰ تن از دلیران زنجانی را به شما تبریک و تسلیت می گویم به خصوص شهید هم دبیرستانی تان.
در آخر از برادران می‌خواهم هرچه بدی از ما دیدند ببخشند. انتظار رزمندگان از شما؛ پیروی شما از امام، ولایت فقیه و دعای رزمندگان در جبهه ها است. آنها از شما می خواهند دعا کنید تا حضرت قائم (عج) در ظهورشان تعجیل نمایند.
و السلام علیکم و رحمه الله
برادر شما عباس محمدی

نامه شهید عباس محمدی

نامه شهید عباس محمدی

                                       دستنوشته شهید عباس محمدی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.