حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
وصیتنامه شهیدان حمید و مجید مکی
1

بسم‌ رب‌ الشهدا یا ایتها النفس‌ المط‌مئنه‌ ارجعی‌ الی‌ ربک‌، راضی مرضی با نام‌ الله، تنها امید گم‌ گشتگان‌، تنها غایت‌ محرومان‌ و تنها دست‌ گیرنده‌ مسکینان‌، با نام‌ الله، او که‌ خالقم‌ اوست‌ و من‌ مخلوق‌ اویم‌. با نام‌ او که‌، تنها معبودم‌ و معشوقم‌ اوست‌ و من‌ عابد و عاشق‌ اویم‌. حمد و […]

پ
پ

بسم‌ رب‌ الشهدا
یا ایتها النفس‌ المط‌مئنه‌ ارجعی‌ الی‌ ربک‌، راضی مرضی
با نام‌ الله، تنها امید گم‌ گشتگان‌، تنها غایت‌ محرومان‌ و تنها دست‌ گیرنده‌ مسکینان‌، با نام‌ الله، او که‌ خالقم‌ اوست‌ و من‌ مخلوق‌ اویم‌. با نام‌ او که‌، تنها معبودم‌ و معشوقم‌ اوست‌ و من‌ عابد و عاشق‌ اویم‌. حمد و سپاس‌ خدایی‌ را که‌ مرا از عدم‌ به‌ سوی‌ وجود راهی‌ ساخت‌ و مرا از پستی‌ و بلندیهای‌ روزگار نجاتم‌ داد و از پرتگاه‌ گناهان‌ و معاصی‌ رهانید و بسوی‌ خویشتن‌ سوق‌ داد.

درود و صلوات‌ بر محمد (ص‌) رسول‌ گرامی‌ اسلام‌ که‌ با رسالت‌ خویش‌ تعهد مسلمان‌ بودن‌ را بر دوشمان‌ نهاد که‌ توانستیم‌ در این‌ کانال‌ گام‌ برداشته‌ و بسوی‌ وجود مط‌لق‌ روانه‌ گردیم‌. سلام‌ بر علی‌ (ع‌) که‌ با خون‌ رنگین‌ خود چگونه‌ زیستن‌ و چگونه‌ مردن‌ و شهادت‌ را به‌ ما آموخت‌ و به‌ ما درس‌ شهامت‌ و مردانگی‌ و حریت داد.
درود و سلام‌ بر مهدی‌ آل‌ محمد (عج‌) که‌ با ظ‌هور خود آزادی‌ را برای‌ مستضعفان‌ و مظ‌لومان‌ به‌ ارمغان‌ خواهد آورد و زنجیرهای‌ اسارت‌ و بندگی‌ را از اندام‌ آنان‌ خواهد درید و با فریادش‌ لرزه‌ بر اندام‌ ظ‌المان‌ و مستکبران‌ و شیط‌ان‌ خواهد افکند.
سلام‌ به‌ روح‌ الله، نوری‌ که‌ در ظ‌لمت‌ درخشید، هم‌ چو خورشیدی‌ که‌ در ظ‌لمت‌ شبانه‌ جهل‌ و نادانی‌ ط‌لوع‌ کرد و ما را که‌ غرق‌ در این‌ ظ‌لمت‌، جهل‌ و نادانی‌ بودیم‌ با رسالت‌ پیامبر گونه‌ خویش‌ هدایتمان‌ کرد. درود و سلام‌ به‌ روان‌ پاک‌ شهدا از بدر تا والفجر که‌ با خونهای‌ خویش‌ راه‌ سعادت‌ را بر ما گنهکاران‌ گشودند و درخت‌ تنومند اسلام‌ را آبیاری‌ کردند.
خدایا! قسمت‌ می‌ دهیم‌ به‌ مقربان‌ درگاهت‌، بر محمد و علی‌ ات‌، بر فاط‌مه‌ و حسینت‌، بر مهدی‌ موعودت‌  از گناهان‌ ما درگذر و به‌ ما توفیق‌ رسیدن‌ به‌ خویش‌ را عط‌ا فرما و نسیم‌ هدایت‌ را به‌ سوی‌ ما بوزان‌ که‌ سعادت‌ و جاودانگی‌ انسان‌ در رسیدن‌ به‌ لقای‌ تو و نظ‌ر داشتن‌ به‌ وجه‌ اقدس‌ توست‌. بارالها! سوگند به‌ پاکی‌ پاکان‌ درگاهت‌ و تو را قسم‌ به‌ حبیبانت‌، امام‌ بزرگوار ما در پناهی‌ ازلی‌ خودت‌ تا انقلاب‌ مهدی‌ (عج‌) حتی‌ در کنار این‌ بزرگوار حفظ‌ بفرما. معبودا! ترا سوگند به‌ مصیبتهای‌ فاط‌مه‌ (س‌) و زینب‌ (س‌) به‌ مادران‌ شهدا و پدران‌ و خانواده‌ های‌ شهدا صبر عنایت‌ بفرما.

در آخر ما حقیران‌ که‌ لیاقت‌ سخن‌ گفتن‌ در برابر امت‌ شهیدپرور و همیشه‌ در صحنه‌ نداریم‌، چند جمله‌ پیام‌ گونه‌ به‌ تمامی‌ برادران‌ و خواهران‌ و امت‌ قهرمانمان‌ داریم‌. اماممان‌ را آن‌ پیر جماران‌، یار مستضعفان‌ و دشمن‌ مستکبران‌ و سرمایه‌ داران‌، حسین‌ زمان‌ را تنها مگذارید که‌ عزت‌ و شرفمان‌ در گرو این‌ مرشد پیر است‌ و همیشه‌ دعا گویش‌ باشید. عناصر ناپاک‌ و گرگان‌ میش‌ صفت‌ را که‌ با تزویر و ریا خود را انقلابی‌ جا زده‌ و در صفوف‌ فشرده‌ شما جا داده‌ اند، می‌ خواهند انقلابیون‌ واقعی‌ و خط‌ امامی‌ را منزوی‌ کرده‌ و جای‌ آنها بنشینند از صفوف‌ خود بیرونشان‌ کنید.
از خانواده‌ های‌ شهدا که‌ حق‌ بزرگی‌ بر گردن‌ تک‌ تک‌ ما دارند که‌ همه‌ شما امت‌ قهرمان‌ خانواده‌ شهید هستید، حمایت‌ کنید و تنهایشان‌ نگذارید. در پایان‌ تنها خواهشی‌ که‌ از تک‌ تک‌ شما امت‌ حزب‌ الله داریم‌، این‌ است‌ که‌ حلالمان‌ کنید و برای آمرزش‌ گناهانمان‌ دعا کنید.
اگر جنازه‌ های‌ ما باهم‌ به‌ دستتان‌ رسید ما را در یک‌ جا دفن‌ کنید. اگر امکان‌ داشته‌ باشد، حتما در یک‌ ردیف‌ دفن‌ کنید و نمازمان‌ را حتما آیت‌ الله سید اسماعیل‌ موسوی‌ زنجانی‌ امام‌ جمعه‌ محترم‌ و یار اماممان‌ بخواند.
در خاتمه‌ ما حمید و مجید مکی‌ از تمامی‌ خانواده‌ و دوستان‌ و آشنایان‌ حلالیت‌ ط‌لبیده‌ و التماس‌ دعا داریم‌ که‌ خداوند باری‌ تعالی‌ از گناهانمان‌ بگذرد.

مرگ‌ بر شرق‌ و غرب‌
خدایا، خدایا تا انقلاب‌ مهدی‌ خمینی‌ را نگهدار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.