حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
همچون پرستوهای مهربان
4

دستنوشته زیر مربوط به سردار شهید دانشجو ابوالفضل نوری ست که در فراق هم رزم شهیدش اصغرنجفی نوشته است. **** ایمان ما ملت ما تاریخ فردای ما به توو خون تو محتاج است. برادرشهیدم تقدیم به روان پاک شهید راه حق و فضیلت پایدار انقلاب اسلامی و مستضعف مسلمان محرومی که عشق به امام و […]

پ
پ

دستنوشته زیر مربوط به سردار شهید دانشجو ابوالفضل نوری ست که در فراق هم رزم شهیدش اصغرنجفی نوشته است.

****

ایمان ما ملت ما تاریخ فردای ما به توو خون تو محتاج است.

برادرشهیدم

تقدیم به روان پاک شهید راه حق و فضیلت پایدار انقلاب اسلامی و مستضعف مسلمان محرومی که عشق به امام و اسلام و انقلاب و محرومین را در قلب پاک خود به رسم هدیه به پیشگاه احدیت برد.

تقدیم به یگانه دوستم اصغر نجفی که قدر محبت هایش را ندانستم و روح بلندش را در نیافتم اما هیچ چیز و هیچ کس جای خالی تو را در قلبم پرنخواهد کرد.تا زنده ام به یادت اشک می ریزم و از خدا می خواهم که این هجران را به وصل مبدل نماید تا همچون پرستوهای مهربان دست در دست هم در آسمان ها پر بزنیم.

هرگز در نرود یاد تو از خاطر من

مگر آن روز مه در خاک شود منزل من

دوستت دارم اصغر مرا هم به نزد خودت بخوان و سلام مرا به حسین فاتحی نژاد -سیف الله علیزاده -فضل الله رفیعی فیضلی محمدی و دیگر برادران شهیدم همچون حسین بیگلی برسان.

به امید دیدارت

ابوالفضل نوری جمعه ۶۱/۱۱/۱

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.