حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
هدایت الله زمانی
9

هدایت زمانی فرزند یدالله در تاریخ ۱۳۲۵/۱۱/۲۶در روستای تقی کندی به دنیا آمد. پدرش مردی آهنگر بود او در ایام جوانی به شهر زنجان آمد و همزمان با کار در کارگاه آهنگری در کلاسهای شبانه مدرسه رازی ثبت نام کرده و دوران ابتدایی را به پایان رساند.با آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی در […]

پ
پ

هدایت زمانی فرزند یدالله در تاریخ ۱۳۲۵/۱۱/۲۶در روستای تقی کندی به دنیا آمد. پدرش مردی آهنگر بود او در ایام جوانی به شهر زنجان آمد و همزمان با کار در کارگاه آهنگری در کلاسهای شبانه مدرسه رازی ثبت نام کرده و دوران ابتدایی را به پایان رساند.با آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی در راهپیمایی‌ها و درگیری‌ها پخش اعلامیه شعارنویسی و رفت و آمد به قم و تهران و برای کسب آگاهی از مراکز قیام تلاش چشمگیری از خود نشان داد اما سرانجام هدایت در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در حالی که همراه شمار زیادی از جوانان غیور شهر کفن بر تن کرده بود در سبزه میدان زنجان و جلوی شهربانی مورد هدف گلوله نیروهای شاهنشاهی قرار گرفت و به شهادت رسید پیکر وی را پس از تشییع در مزار پایین زنجان به خاک سپردند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.