حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
نمایشگاه قنوت سرخ برگزار می شود
0

ایران حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان همزمان با ماه محرم و صفر برنامه‌های مناسبتی را اجرا می‌کند.وی با اشاره به برگزاری شب شعرهای مناسبتی این ایام بیان کرد: این برنامه با عنوان «فریاد سرخ» و با همکاری انجمن ادبی فریاد و اداره فرهنگ […]

پ
پ

ایران حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان همزمان با ماه محرم و صفر برنامه‌های مناسبتی را اجرا می‌کند.وی با اشاره به برگزاری شب شعرهای مناسبتی این ایام بیان کرد: این برنامه با عنوان «فریاد سرخ» و با همکاری انجمن ادبی فریاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت ماه محرم و صفر نمایشگاه موضوعی با عنوان نماز ظهر عاشوراست،خاطرنشان کرد: فراخوان مربوط به برگزاری این نمایشگاه قبل از عاشورا منتشر شده است.
حیدری با اشاره به اینکه استقبال عکاسان از برگزاری این نمایشگاه مطلوب بوده است،افزود: تاکنون ۲۱ عکس به این نمایشگاه موضوعی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه این عکس‌ها نماز ظهر عاشورا را در شهر زنجان به تصویر می‌کشد،اظهارداشت: همچنین ۶ اثرنیز ازفاطمه شکوری هنرمند زنجانی درقالب تصویرگری به دبیرخانه این همایش رسیده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با عنوان «قنوت سرخ» برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه همزمان با اربعین حسینی و در فرهنگسرای امام خمینی دایر خواهد شد.
حیدری همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.