حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
مدارس مهم ترین سنگر فراگیری علم و دانش در عصرکنونی هستند
2

مادر شهید سلیمانی ابهری شهید شاخص سال قشر دانش آموز گفت: مدارس اولین و مهمترین سنگرهای فراگیری علم و دانش در عصر کنونی هستند، گفت: همه ما وظیفه داریم با کمک به این سنگرها بستر لازم برای تربیت نسلی آگاه، عدالت خواه، استکبار ستیز، ولایتمدار و شهادت طلب را در مدارس فراهم کنیم. بهجت رجبی […]

پ
پ

مادر شهید سلیمانی ابهری شهید شاخص سال قشر دانش آموز گفت: مدارس اولین و مهمترین سنگرهای فراگیری علم و دانش در عصر کنونی هستند، گفت: همه ما وظیفه داریم با کمک به این سنگرها بستر لازم برای تربیت نسلی آگاه، عدالت خواه، استکبار ستیز، ولایتمدار و شهادت طلب را در مدارس فراهم کنیم.

بهجت رجبی مادر شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ابهر۲۴ با اشاره به این که مدارس اولین و مهمترین سنگرهای فراگیری علم و دانش در عصر کنونی هستند، گفت: همه ما وظیفه داریم با کمک به این سنگرها بستر لازم برای تربیت نسلی آگاه، عدالت خواه، استکبار ستیز، ولایت مدار و شهادت طلب را در مدارس فراهم کنیم.
وی با تاکید بر این که عمل به وصایای شهدا و الگوگیری از منش و رفتار آنها باید سرلوحه فعالیتهای دانش آموزان در همه عرصه های زندگی قرارگیرد، افزود: پیام خون شهدا، حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی، بصیرت و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام است و دانش آموزان باید احساس مسوولیت کنند و مجدانه دراین راه گام بردارند.
مادر شهید سلیمانی با بیان این که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود مظلومیت و حقانیت مردم ایران را به جهانیان ثابت کردند، افزود: دانش‌آموزان باید با حفظ حجاب و جدیت در تحصیل و تربیت ادامه دهنده راه و پاسدار خون شهدا باشند.
لازم به ذکر است خانواده شهید رضا سلیمانی ابهری شهید شاخص کشوری در اقدامی خداپسندانه و در راستای تجهیز مدارس، دو دستگاه لپ تاپ به دبیرستانهای آیت اله خامنه ای و شهید رضا سلیمانی شهرستان ابهر اهداء نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.