حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
همایش پدران آسمانی در زنجان برگزار می شود
2

به گزارش موج رسا, قطعه موسیقی پدران آسمانی به مناسبت فرا رسیدن روز پدر و با یاد پدران شهید و در همایش پدران آسمانی در زنجان اجرا می شود.این قطعه نخستین تراک اولین آلبوم موسیقی دفاع مقدس استان زنجان به نام “همسایه ی آسمونا” محسوب می شود که در برنامه سال گذشته پدران آسمانی رونمایی […]

پ
پ

به گزارش موج رسا, قطعه موسیقی پدران آسمانی به مناسبت فرا رسیدن روز پدر و با یاد پدران شهید و در همایش پدران آسمانی در زنجان اجرا می شود.این قطعه نخستین تراک اولین آلبوم موسیقی دفاع مقدس استان زنجان به نام “همسایه ی آسمونا” محسوب می شود که در برنامه سال گذشته پدران آسمانی رونمایی شد.

قطعه موسیقی پدران آسمانی برای نخستین بار  در ۱۳۶۷در حسینیه جماران توسط گروه سرود فرزندان شهید اجرا شد که علیرضا نوری تک خوانی این آهنگ را برعهده داشت.لازم به ذکر است، این قطعه موسیقی امسال نیز در جشن دیدار با پدران آسمانی به مناسبت روز پدر و یاد پدران شهید اجرا می شود که تنظیم  آن توسط نوید اقبالی صورت گرفته است.
همچنین این قطعه موسیقی  با ویولون استرینگ  صیدی برای دومین سال در همایش پدران آسمانی اجرا می شود. همزمان با میلاد حضرت علی (ع) فرزندان شاهد با برگزاری همایش پدران آسمانی با پدران خود تجدید میثاق می‌ کنند، حضور در مزار شهدای گرانقدر استان و برگزاری جشن پدران آسمانی از جمله برنامه های این روز محسوب می شود.این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌ های شهدا و مسئولان استانی از جمله استاندار و امام جمعه زنجان، مدیران استانی در سالن هلال زنجان زنجان در روز ۱۳ رجب همزمان با میلاد امام علی (ع) برگزار می‌ شود.
گفتنی است، استان زنجان دارای ۳ هزار شهید گلگون کفن است که امسال فرزندان آنان با برگزاری همایش پدران آسمانی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را در روز پدر گرامی می دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.