حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
علی اکبر یگانه فرد
1

شهید:علی اکبر یگانه فرد تاریخ تولد:۲۵/۰۶/۱۳۴۵ تاریخ شهادت:۲۱/۱۱/۱۳۶۴ محل شهادت:اروند رود بسم الله الرحمن الرحیم ان الله اشتری من المومنین انفسهم با ان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون… و ذلک هوالفوز العظیم سوره توبه همانا خداوند جان و مال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نمود که در راه خدا جهاد […]

پ
پ

شهید:علی اکبر یگانه فرد
تاریخ تولد:۲۵/۰۶/۱۳۴۵
تاریخ شهادت:۲۱/۱۱/۱۳۶۴
محل شهادت:اروند رود
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله اشتری من المومنین انفسهم با ان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون… و ذلک هوالفوز العظیم

سوره توبه
همانا خداوند جان و مال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نمود که در راه خدا جهاد می کنند و می کشند و خود کشته می شوند…. و این خود سعادت و پیروزی عظیمی است.
اسلام این دین ابدی و این آئین جاودانه راحفظ کنید. در این زمان تمام دشمنان سعی بر نابودی آن دارند و تنها شما عزیزان با یاری خدا می توانید اسلام را حفظ کنید. با هرچه که در توان دارید در هرچه بهتر شناختن اسلام بکوشید و بعد شناختن صحیح به دیگران بیاموزید و از هیچ چیز خود در راه اسلام دریغ نفرمائید.
خدایا کاش هزاران جان در بدن داشتم و فدای این دین انسان ساز می کردم.
در صدور انقلاب بکوشید و شکر این نعمت خدا را بدانید که انقلابی در این زمان با باطنی اسلامی صورت گرفته است و به هیچ ظالم بر مستضعفین را نمی دهد و خدا را شکر کنید که شما در این زمان آفرید. و بدانید که این انقلاب مجانی بدست ما نیامده با خون هزاران شهید توانسته ایم آن را حفظ کنیم. پس نگذارید که در آن خدشه ای وارد شوید و آن را تا ظهور صاحب اصلی حفظ کنید.
رهبر را از یاد نبرید این ذخیره الله برای اسلام را یاری کنید, مبادا روزی تنهایش بگذارید
در همه حال دنبال رهبر باشید و با نارضایتی قلب رهبر را ناراحت نکنید.
قدر این رهبر را بدانید از او درس بگیرید. او که در همه حال در فکر شما است او که شب خواب ندارد برای دعا به رزمندگان از او محافظت کنید و کاری نکنید که خدا از شما ناراضی شود.
راه شهدا این شهدائی که برای حفظ این اسلام و انقلاب و رهبر جان عزیزشان را فدا کردند ادامه دهید نگذارید اسلحه آنها به زمین افتد.
پروردگارا! خودت می دانی که رضایتت را در این دیدم که به جبهه بیایم. اگر رضای تو در کشته شدنم است مرا درراه خودت بمیران و شهادتی عاشقانه نصیبم بدار و ما را نزد خودت ببر. اگر رضایت در ماندنم است ما  را در خط خودت نگهدار و متوجه ام باش.
خدایا چشمان گنه کارمان را به جمال مهدی منور بگردان و تا ظهورش خمینی را با عزت نگهدار.
والسلام علی من اتبع الهدی
وصیت نامه الحقیر العاصی :علی اکبر یگانه فرد
مورخه ۶۱/۱۱/۱۷

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.