حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
طرح هجرت با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان طراحی شده است
1

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،ابوالفضل طهماسبی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هجرت ۳ گفت:در سال گذشته ۴۰۰ دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت ۳ در شهرستان زنجان همکاری داشتند.وی با اشاره به اینکه ۷۲ مدرسه در سال گذشته در طرح هجرت بهسازی شدند،ادامه داد:خط کشی، زیباسازی، رنگ‌آمیزی، جوشکاری، دوخت پرده، تعمیرت سرویس‌های […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،ابوالفضل طهماسبی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هجرت ۳ گفت:در سال گذشته ۴۰۰ دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت ۳ در شهرستان زنجان همکاری داشتند.وی با اشاره به اینکه ۷۲ مدرسه در سال گذشته در طرح هجرت بهسازی شدند،ادامه داد:خط کشی، زیباسازی، رنگ‌آمیزی، جوشکاری، دوخت پرده، تعمیرت سرویس‌های بهداشتی و … از جمله این اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه طرح هجرت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرایی شده است،افزود: روحانیون در طول این طرح در کنار دانش‌آموزان بوده و امور تربیتی در اجرای این طرح در جریان است.
طهماسبی با اشاره به لزوم ایجاد روحیه انقلابی‌گری بیان داشت: باید ارزش‌های انقلاب با اجرای طرح‌های مختلف به نسل جوان و جدید انتقال یابد.
ایشان با اشاره به اینکه در اجرای طرح هجرت ۳ دانش‌آموزان خود برای حضور داوطلب می‌شوند،یادآور شد: آموزش اخلاقیات به جوانان ازجمله موارد مورد تاکید رهبری در زمینه جوانان است.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح هجرت ۳ پاسخ مناسبی برای هیجان طلبی نوجوانان است، خاطر نشان کرد: آموزش حس مسؤولیت از دیگر رویکردهای این طرح است.
وی با اشاره به اینکه طرح هجرت با توجه به اعتبارات اجرایی شده است،افزود: مناسب‌ بودن فضاهای آموزشی در فرآیند تحصیل دانش‌آموزان می‌تواند موثر باشد.
وی افزود: براساس فرمایشات رهبری خدمات‌رسانی به مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در  این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرهنگی و دانش‌آموز عنوان کرد: آموزش رکن رکین جامعه است و نقش آموزش و پرورش در تربیت نقش موثری را ایفا می‌کند.
مجید دویران با اشاره به اهمیت زیباسازی فضاهای آموزشی خاطرنشان شد:باید آموزشگاه‌ها در حد توان برای حضور دانش‌آموزان مهیا شود.
ایشان با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرک‌های اقماری خاطرنشان کرد: زنجان در این زمینه با بحران جدی مواجه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.