حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
1

(بسم الله  الرحمن الرحیم))((ان الله  اشترى من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فى سبیل الله  فیقتلون و یقتلون))توبه ۱۱۱ با درود و سلام به پیشگاه مقدس آقا امام زمان و نایب برحقش امام امت و با درود و سلام به ارواح طیبه شهداى اسلام.خوشا به آنان که با خدا معامله جان کردند […]

پ
پ

(بسم الله  الرحمن الرحیم))((ان الله  اشترى من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فى سبیل الله  فیقتلون و یقتلون))توبه ۱۱۱
با درود و سلام به پیشگاه مقدس آقا امام زمان و نایب برحقش امام امت و با درود و سلام به ارواح طیبه شهداى اسلام.خوشا به آنان که با خدا معامله جان کردند و خوشا به آنان که در راه حق با سلاح ایمان در دل و سلاح الله  اکبر بر زبان به خصم دون شجاعانه تاختند و با شهادت مظلومانه خود به دیدار معبود خویش شتافتند و این حریت و افتخار رابراى ما به ارمغان گذاشتند. عزیزانم در این لحظه که مى دانم، چند صباحى بیشتر، مهمان این دنیاى فانى نیستم،مى خواهم، سخنى با شما داشته باشم.
پدر، مادر، برادر، خواهر، بدانید که من این راه را با آگاهى کامل انتخاب کرده ام و پایان این راه براى من خیلى روشن بود و من دانستم، روزى در این راه معلول یا اسیر و اگر خدا بخواهد، شهید خواهم شد و بزرگترین آرزویم، شهادت بود. مادرجان! به خدا قسم، علاقه من به شهادت در راه خدا از علاقه طفل شیرخوار به پستان مادر، بیشتر است، ولى افسوس مى خورم که براى رفتن دست خالى هستم.
در این راه فرمانده و رهبرم، خمینى بت شکن بود و آرزوى من بود که در راهش جان فدا بکنم و اگر در این راه بدنم را قطعه قطعه بکنند هر قطعه اى زبان گشوده، خواهد گفت ((روح منى خمینى)). اما شما که مى خواهید راه شهداء را ادامه بدهید و حافظ خونشان باشید. دست از ولایت فقیه و امام برندارید و همیشه پشتیبان باشید. سعى کنید، خون این شهیدان را زنده نگهدارید و نگذارید، لگد مال شود و طورى عمل نمایید که در روز قیامت در پیشگاه خداوند و نزد شهداء سربلند، باشید و سعى کنید، خانه آخرت خود را آباد کنید، چرا که شما هم از این دنیا خواهید رفت و از این متعلقات دنیوى بیش از یک کفن به شما نخواهد رسید.
عزیزانم! فقط همین آیه کافى است که درس شما باشد (ولنبلونکم بشى‌ء من الخوف والجوع و نقص من الاموال و الانفس والثمرات و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله  و انا الیه راجعون) (آیه ۱۵۶و۱۵۵ سوره بقره) و امیدوارم که مصداق، این صابرین که خداوند به آنها بشارت داده باشد.
والسلام                              

به امید لحظه انتقام و پیروزى        
ستوان دوم ناصر یارقلى ۸/۱۲/۶۵  امضاء

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.