حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید ناصر خلیلی
3

وصیت نامه شهید ناصر خلیلی «بسم رب الشهدا و الصدقین» «و لاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یررقون»(آل عمران آیه ۱۶۹) (البته نپندارید آنان را که کشته مى‌شوند در راه خدا، مردگانند بلکه زندگانند و نزد پروردگارشان روزى مى‌خورند) «یستبشرون بنعمه من‌الله و فضل و ان الله لا یضیع اجر المومنین» […]

پ
پ

وصیت نامه شهید ناصر خلیلی

«بسم رب الشهدا و الصدقین»
«و لاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یررقون»(آل عمران آیه ۱۶۹) (البته نپندارید آنان را که کشته مى‌شوند در راه خدا، مردگانند بلکه زندگانند و نزد پروردگارشان روزى مى‌خورند) «یستبشرون بنعمه من‌الله و فضل و ان الله لا یضیع اجر المومنین» (آل عمران آیه ۱۷۱) (شادمانى مى‌کنند به نعمتى و فضلى که از خدا رسیده است و بدرستی که خدا ضایع نمى‌کند مزد گروندگان را) اگر باشد قرار آخر بمیرم نمى‌خواهم که در بستر بمیرم.

خدایا کن شهادت را نصیبم کن که همچون اکبر وقاسم بمیرم/همى خون را بریزم بهردینم /چومرغان شکسته پر بمیرم/همى خواهم براى حفظ قرآن براى یارى رهبر بمیرم

پروردگارا! همانطورى که آفرینش ما بیهوده نیست و براى خوردن و خوابیدن و دل دادن به حیله و فریب این دنیا آفریده نشده‌ایم بلکه این آفرینش براى عبادت معبودى چون تو است پس خدایا! از تو مى‌خواهم که مرا موردلطف و کرم خودت قرار داده و در راه عبادت و بندگى خودت مرا یارى دهى و از شر هوى و هوسهاى نفسانى برحذرم دارى تا لغزشى برایم پیش نیاید و در راه عبادت تو کوتاهى نکنم.

پروردگارا! ازتو مى‌خواهم چنان ایمانى به من عطا کنى که اطاعت من از ترس آتش دوزخ و وارد شدن در بهشت نباشد بلکه این عبادت و بندگى من براى بزرگى و عظمت بى‌پایان توباشد.

خدایا! تو را شکر مى‌گویم که مرا توفیق عطا فرمودى تا در جبهه حضور یابم ودر راه مقدس اسلام عزیز به سهم خود گامى کوچک بردارم و از کرم بى‌پایانت مى‌خواهم تا شهادت را نصیبم کنى که جبرانى باشد، براى کوتاهى‌ها و گناهانى که داشتم هر چند که گناهانم بسیار و عملم اندک است، ولى پروردگارا! لطف و احسان وجود و بخشش تو بسیار است.

پروردگارا! از تو مى‌خواهم که امام عزیز را براى رهبرى و هدایت امت اسلامى عمر طولانى عطا فرمایى و در سایه لطف کرمت محفوظ نگهدارى.

پدر ومادر عزیزم! خدا را شکر مى‌کنم که در این دامن شما بزرگ شدم و دین اسلام را به من آموختید و وسیله‌اى شدید که من در راه اسلام و قرآن و نزدیگى به خدا قدم بردارم پس از شما سپاسگزام و همیشه برایتان دعا مى‌کنم و از شما مى‌خواهم صبر و تقوى را همانطور که همیشه پیشه شما بوده است حفظ کنید و در راه اسلام از هیچ عملى کوتاهى نکنید که وجود همه براى عبادت و بندگى خداست.

اگر در طول زندگى باعث ناراحتى شما شدم. بدینوسیله از شما حلالیت مى‌خواهم و همچنین مى‌خواهم که از همه دوستان و آشنایان حلالیت بخواهید.

برداران مهربانم! از شما نیز مى‌خواهم که همیشه در نماز و روزه ثابت قدم باشید و قرآن را بیشتر بخوانید و در آن اندیشه کنید که معجزه خداوندى است و هیچگاه فریب دنیا را نخورید و بدان دل نبندید.

خواهر عزیزم! خیلى به شما اذیت مى‌کردم. گرچه از همه کس بیشتر دوستت داشتم از تو مى‌خواهم که مرا به خاطر آن هم اذیت و آزردن خاطرت ببخشى و حلالم کنى و از تو مى‌خواهم که به دینت بیشتر توجه کنى و در زندگانى ائمه و بزرگان دین مطالعه کنى و همیشه نمازت را پا بر جا نگهدارى. انشاءالله که خدا به همه‌تان توفیق عنایت کند. خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

مورخه ۶۵/۱/۹ خلیلى(امضاء)

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.