حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید ملک علی قربانی
2

وصیت نامه شهید ملک علی قربانی تاریخ‌تولد  :1333/03/04 تاریخ شهادت  :1365/10/08 بسم الله لرحمن الرحیم الحمدلله  رب العالمین (۱) الرحمن الرحیم (۲) مالک یوم الدین (۳) ایاک نعبد و و ایاک نستعین (۴) اهدناالصراط المستقیم (۵) صراط الذین انعمت علیهم (۶) غیر المغضوب علیهم و لا الضالین (۷) سوره حمد بسم الله الرحمن الرحیم  قل […]

پ
پ

وصیت نامه شهید ملک علی قربانی

تاریخ‌تولد  :1333/03/04
تاریخ شهادت  :1365/10/08
بسم الله لرحمن الرحیم الحمدلله  رب العالمین (۱) الرحمن الرحیم (۲) مالک یوم الدین (۳) ایاک نعبد و و ایاک نستعین (۴) اهدناالصراط المستقیم (۵) صراط الذین انعمت علیهم (۶) غیر المغضوب علیهم و لا الضالین (۷) سوره حمد

بسم الله الرحمن الرحیم  قل هوالله احد (۱) الله الصمد (۲) لم یلد و لم یولد (۳) و لم یکن له کفوا احد (۴)سوره توحید

گواهى مى دهم که خدا یکى است و جز او خدایى نیست و گواهى مى دهم که محمد فرستاده و رسول خداست. گواهى مى دهم که على ولى خداست و جانشین برحق پیامبر گرامى اسلام است. مرگ حق است و این راهى است که همه باید بروند. چه دیر و چه زود. پس چه خوب است مرگ انسان شهادت در راه خدا باشد. مرگى که انسان را جاوید مى کند.
برادران و خواهران! همگى بدانید که من این راه را با چشم باز و با آگاهى کامل انتخاب نموده‌ام و هیچ گونه اجبارى در کار نبوده و تنهاى تنها به خاطر رضایت خداوند و یارى اسلام به این راه گام نهادم. از مادرم و برادرانم وخواهرانم حلالیت مى طلبم و از ایشان مى خواهم، هر برخورد ناشایستى که با آنان داشتم، عفوم کنند و بچه هایم وهمسرم را به دست مادرم مى سپارم و از ایشان مى خواهم که بعد از من از آنان سرپرستى کنند. از کلیه خویشان،فامیلان، آشنایان حلالیت مى طلبم و از آنان مى خواهم که همیشه پشتیبان انقلاب و امام امت باشند و از اسلام دفاع نمایند و به منافقین و مفسدین اجازه ندهند که به زندگى نکبت بار خود ادامه دهند.
تاریخ ۲۹/.۱/۶۵

وصیت دوم
بسم رب الشهداء و الصدیقین ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الکافرین قرآن کریم سوره بقره‌۲۵۰

سلام بر امت اسلامى و شهیدپرور ایران و سلام بر همه مسلمانان جهان و رزمندگان اسلام بر امام امت وخمینى بت شکن و سلام به همه مسلمانان این میدان و جهان و ایران و درود بر روح پاک شهیدان اسلام و قرآن مخصوصا شهیدان راه جنگ تحمیلى عراق علیه ایران و سلام بر همه کسانیکه {پوینده} راه سرخ شهادت که همانا راه امام حسین (علیه السلام) سرور شهیدان است.
اى خداى بزرگ! به احترام امام حسین (علیه السلام) تو را قسم مى دهم تا انقلاب مهدى امام خمینى را نگهدار و شهادت در راه خودت را نصیب ما کن تا بتوانیم، پرچم اسلام را بر همه جهان برافراشته کنیم.
سلام بر همه پدران و مادرانى که شهید داده و خدا به آنها صبر ایوب عطا و عنایت فرماید. و از شما خواهران و برادران مسلمان مى خواهم که همیشه گوش به فرمان امام خمینى باشید و به نداى پیامبرگونه او لبیک گویید.
این جانب ملکعلى قربانى که با کمال آزادى و اراده خویش جهت نبرد با صدامیان کافر به جبهه نبرد شتافتم. اگر چنانچه افتخار شهادت در راه اسلام و قرآن نصیب من شد به مادرم و به خانمم و به بچه هایم و دیگران بگویید که در شهادت من گریه نکنند و چون من به هدف خود رسیدم و به امید برقرارى حکومت جهانى امام مهدى (عج) و درود گنج  عالم بشریت.
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار
۶۴/۱۲/۱۷                               

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “شهید ملک علی قربانی”
  1. علی دایی جونم ، مادر بزرگ به دیدارت اومد.
    به امید دیدار روی ماهتون…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.