حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید علیرضا داورپناه
2

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه فمنهم من ینتظر و مابدلو تبدیلا» «برخی از مومنان بزرگوارانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا به آن وفا کرده، پس برخی از آنان برآن عهد ایستادگی و برخی به انتظار مقاومت می کنند.» با سلام و درود […]

پ
پ

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه فمنهم من ینتظر و مابدلو تبدیلا»
«برخی از مومنان بزرگوارانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا به آن وفا کرده، پس برخی از آنان برآن عهد ایستادگی و برخی به انتظار مقاومت می کنند.»
با سلام و درود بی پایان به رهبر کبیر انقلاب و شهدای راه آزادی و به خانواده شهیدان انقلاب و سلام من به پدر و مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت کردند و به میدان های رزم فرستادند تا فدای اسلام و قرآن شدند

و سلام من به پدر و مادر مهربان و غمخوارم که مرا چنین پرورش دادند. اکنون در این مقطع زمانی که احتیاج به نیرو در جبهه ها به حد اعلای خود رسیده و چون شرکت در جبهه ها جزو فرایض دینی استی و هر مسلمانی که احساس مسئولیت می کند و شرکت در جبهه های نبرد حق علیه باطل را وظیفه دینی و شرعی خود می داند، من نیز این مسئولیت را بر دوش خود احساس کرده و وظیفه خود دانستم تا با شرکت در جبهه های جنگ، دین خود را به خدا و اسلام و امت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران ادا کنم تا شاید این سعادت را داشته باشم که جزو شهدای انقلاب اسلامی ایران باشم.
مادر جان میدانم که چه سختی ها را در شبها و روزهای درازِ چند ساله کشیدی تا مرا در دامان پاک خود پروراندی. مادر جان از تو می خواهم که هرگز در مرگ من اشک نریزی و بر سر نزنی. چرا که باید افتخار کنی که تو نیز توانستی دِینِ خود را ادا کنی. مادر جان مطمئن باش که هرگز اجازه نخواهم داد که دشمنان اسلام و قرآن به خاک و مال و ناموس این خطه شهید پرور تجاوز کنند و با غرش رگبار مسلسلم، پوزه تمام جهانخواران و ایادی مزدور کثیف آنها را تا جایی که جان در بدن دارم به خاک خواهم مالید. چنانچه دیگر حتی جرات اندیشیدن درباره تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را در سر نپرورانند. در پایان می خواهم مادر جان که شیرت را حلالم کنی و از تو پدر عزیزم نیز می خواهم که دوش بدوش امت حزب الله گام برداری و از هردو شما می خواهم که این حسین زمان (امام خمینی) را تنها نگذارید و پدر جان باید تو هم افتخار کنی که توانستی یک شهید به این انقلاب خونبار اسلامی تحویل دهی.
و پیام دیگر من به برادرانم اینست که هرگز سنگر پشت جبهه و سنگر مدرسه را فراموش نکنید. دیگر عرضی ندارم و امیدوارم که هرگز شعارِ«خدایا خدایا یا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار» را فراموش نکنید.

خدا نگه دار شما
علیرضا داورپناه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.