حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید علیرضا توسلیان قماشچی
0

وصیت نامه شهید علیرضا توسلیان قماشچی پدر ومادر عزیزم شما که مثل من خوب می دانید که این دنیا فانی و محل گذر است گذرگاهی که هرکس به نوعی به آن می نگرد . کسانی که خدا را بشناسند و واقعیتهای این دنیا را ببینند خواهند فهمید که دل بستن به این دنیا پوچ و […]

پ
پ

وصیت نامه شهید علیرضا توسلیان قماشچی

پدر ومادر عزیزم شما که مثل من خوب می دانید که این دنیا فانی و محل گذر است گذرگاهی که هرکس به نوعی به آن می نگرد . کسانی که خدا را بشناسند و واقعیتهای این دنیا را ببینند خواهند فهمید که دل بستن به این دنیا پوچ و بی فایده است پس چه بهتر که انسان طوری زندگی کند و راه خود را انتخاب نماید.که توشه خوبی برای فردا داشته باشد.

پدر و مادر عزیزم می دانم برای شما سخت است تحمل کردن دوری ، شمایی که بعد از خدا به من امید دارید. من که تنها پسر خانواده ام و در فردای پیری دست شما را خواهم گرفت و پشتیبان شما خواهم بود ولی چاره ایی نیست. هر چه هست من برا این راهی که می روم معتقدم و می دانم شما هم این حق را به من می دهید که در هر شرایطی که باشم خودم راهم را انتخاب کنم و بعدها شما خواهید فهمید که من نا آگاهانه به این راه نرفتم و از پوچی و سرگردانی این راه را انتخاب نکردم بلکه قصد من فقط الله است و راهی را که او می پسندد. اینها  را می گویم که تا آیندگان بدانند که روندگان بی جهت نرفتند.

پدر و مادر عزیزم! ذکر خدا را فراموش نکنید و خدا را شکر گویید و تمام کارها را به خدا واگذارید و در برابر مشکلات مثل کوه استوار باشید و سرخم نکنید و بر شیطان که فضونیت انسان را دارد غلبه نمائید. پس چه بهتر راهی را که انتخاب می کنیم خدا پسند و الهی باشد. من نیز مطمئنم که با توجه به عمر کوتاه انسان شایسته نیست که در راه غیر گام بردارد شما با استواریتان و من با رفتنم در این راه گام خواهیم برداشت ان شاالله.

محل تولد: زنجان
تاریخ شهادت : ۱۳۶۵/۱۱/۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.