حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید عباس منتخبی
1

 عشقنی عشقته ومن عشقته قتله ومن قتله فعلی ومن علی ریته فانا ریته به من عشق ورزید من نیز عشق می ورزم ، آنکس که عشق ورزیدم میکشم آنکس را که من بکشم خونهایش برمن واجب است و آنکس که خونهایش است پس خودم خونبهایش هستم.  سپاس آفریدگار یکتا و با سلام به رسول خدا […]

پ
پ

 عشقنی عشقته ومن عشقته قتله ومن قتله فعلی ومن علی ریته فانا ریته

به من عشق ورزید من نیز عشق می ورزم ، آنکس که عشق ورزیدم میکشم آنکس را که من بکشم خونهایش برمن واجب است و آنکس که خونهایش است پس خودم خونبهایش هستم.

 سپاس آفریدگار یکتا و با سلام به رسول خدا و ائمه معصومین و باعرض ادب مقدس صاحب العصر وزمان (عج) و با درود بر نائب برحقش امام خمینی(ره).

خدائی را که مرا در این زمان زیستن بخشید وتوفیق فرمود تا اگر لیاقت سربازی را ندارم در میان عاشقان حضرتش قرار داده تا بنده گناهکارمقدس بر من بتابد ونجاتم بخشد.نه قلم بدست گرفته ام تا به اولین و آخرین یادگار خود اقدام کنم اشک شوق بر چشمان من جاری است و لحظات شور انگیز و روحانی است در چهره هر یک از برادران نور صفا و صمیمیت است گویی اینان بسوی مرگ نمی روند که جان فشانان در حد مرگ نیست. است از نو و زیستن است روحانی هر چند که مرا لیاقت چندین مرگ زمزمه می کند ( اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک ) در تلاطم سرزمین کربلا و روز عاشورا است صدای (هل من ناصر ینصرنی ) حسین می رسد و وجودم ندایی برمی خیزد (لبیک یا خمینی ) با این ندا فانوس خاموش بی روشنی تازه می بخشد وجانم بسوی عبود اوج می گیرد .

به یاد امام می افتم و چه کاری می توان کرد در گوشه این سنگر جز بفکر خداو امام. به یاد گفته های برادران فرمانده می افتم که امام چگونه برما دعا می کند و خواستار یارانش است قلبم می لرزد ، مگر ما چه هستیم وچه کردیم که اینگونه پیر جماران به یاد ماست .چه می توانم بگویم که شهیدان عزیزمان رسالتشان را انجام داده اند .مسئولیتی بس سنگین در مقابل این خونها، امامی داریم مهربان، رئوف، دوستش دارید و اطاعتش را بجا آورید.

پدر عزیزم!

اینک که فرزندتان در راه رسیدن به عبود است چه می توانم بگویم جز آنکه در این مدت نتوانستم به آن صورتی که رضای خداست رضایت شمارا جلب نمایم .صبرپیشه سازید. مادرم می دانم که قلبی رئوف ومهربان داری و همچون ام لیلا علی اکبرت را بسوی شهادت بدرقه کرده ای پدرم که عاشق بدان که فرزندت جز راه آنان راه دیگری را نپیموده است .باید بود متین و سرافراز و پیام خونم که همانا امامت از امام و در خط را برجهانیان برسانید. من از مال دنیا چیزی ندارم ولی پدرم از سویم وکیل؛ یک سال نماز و یک ماه روزه قضا برایم بگیرد. امید است خدا مرا ببخشد و از پدرم می خواهم که از فامیل و دوستان و آشنایان برایم حلالیت بگیرد .
۲ دی ماه ۱۳۶۵

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.