حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید سیروس مهدیخانلو
3

        تاریخ‌تولد  :08/09/1347 تاریخ شهادت  :25/11/64 بسم الله  الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله  امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون))آل عمران ۱۶۹ «خیال مکنید کسانیکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خدایشان روزى مى خورند» با درود به رهبر کبیر […]

پ
پ

 

 

 

 

تاریخ‌تولد  :08/09/1347
تاریخ شهادت  :25/11/64
بسم الله  الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله  امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون))آل عمران ۱۶۹ «خیال مکنید کسانیکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خدایشان روزى مى خورند»
با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران، امام خمینى و با سلام به شهیدان راه حق و حقیقت و با سلام دیگربه ادامه دهندگان راه شهداء. اینجانب، سیروس مهدیخانلو توفیق یافتم در راه خدا به جبهه ها بیایم و از دانشگاه این رزمندگان استفاده کنم و به این آرزو هم رسیدم. البته به لطف خدا.

از پدر و مادرم که براى اینجانب خیلى زحمت کشیده اند و به آنان اذیت کرده ام طلب عفو مى کنم و امیدوارم که از گناهان بنده بگذرید و از شما خواهش و التماس دارم که براى اینجانب گریه نکنید و به حرف این و آن گوش ندهید و استوار و ثابت قدم باشید و عده اى از فامیلهایمان که اعتقادى به این انقلاب و دین اسلام و روحانیت در راه اسلام ندارند، براى تشییع جنازه بنده نیایند و تا چهل روز به خانه مان نیایند.(حتما عمل شود) و جنازه بنده را هر جا که پدر و مادرم دلشان خواست، مى توانند دفن کنند. ضمنا از قوم و خویشانم مى خواهم که اگر به ایشان کار بدى از من سر زده است و به آنها اذیت کرده ام، مرا حلال کنند.
بنده، لیاقتى براى شهادت در خودم نمى بینم. ولى اگر خدا نصیبم کرد با آغوش باز مى پذیرم. و خدا را شکرمى کنم که به یک مردم گناهکار خود لیاقت شهادت را نصیب کرد و مرا در پیش پدر و مادرم سرافراز کرد. بار دیگر ازپدر و مادرم و خواهرانم و برادرم و دوستان و آشنایانم، طلب عفو مى کنم و امیدوارم مرا ببخشند.
پیامى در سینه دارم که به ملت عزیز ایران مى نویسم. اى ملت عزیز ایران! انقلاب ما با دشوارى به دست ما رسیده است. این را نگهدارید که:
«ان مع العسر یسرا» شرح‌۶ «یعنى به راستى همراه هر سختى آسانى است».انشاءالله . مى خواهم و امیدوارم که از امام وانقلاب محافظت کنید و صبر کنید تا ظهور حضرت بقیه الله  انشاءالله . دیگر عرضى ندارم و امیدوارم گفته هاى اینجانب را عمل کنید.
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى خمینى را نگهداروالسلام خدا نگهدار                         
آدرس منزل: زنجان، فرودگاه، خیابان امام خمینى، کوچه شهید محمد مصطفوى، پلاک ۷.
نام: سیروس، نام خانوادگى: مهدیخانلو، نام پدر: سیف الله ، تاریخ تولد: ۱۳۴۷، شماره شناسنامه: ۴.۹، شماره پلاک: ۹۹۵ ـ ۱.۱ ـ AJ .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.