حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید سید جواد آقامیری
4

تاریخ‌تولد  :1344/01/20 تاریخ شهادت  :1361/02/16 بسم رب شهدا والصدیقین «الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل‌الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون» توبه ۲۰ اى مردم، اى مسلمانان و اى فامیلها و اى پدر و مادر و خواهرهاى عزیزم! وصیت من به شما این است: بدانید و آگاه باشید، امروز، همانا […]

پ
پ


تاریخ‌تولد  :1344/01/20
تاریخ شهادت  :1361/02/16
بسم رب شهدا والصدیقین
«الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل‌الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون» توبه ۲۰
اى مردم، اى مسلمانان و اى فامیلها و اى پدر و مادر و خواهرهاى عزیزم! وصیت من به شما این است:
بدانید و آگاه باشید، امروز، همانا اسلام، یعنى دین شما، مذهب شما مى‌رود که جهانگیر شود و این عمل فقط با دادن خون من و شماست که مى‌تواند، صورت پذیرد و من با آگاهى کامل، این راه را انتخاب کردم و این راه را براى خود واجب دیدم که به جبهه بروم و شهادت در این راه، افتخار و سعادت بزرگى است که نصیب هرکس نمى‌شود و من خدا را شکر مى‌کنم، که شهید شوم و اینک این شما هستید که بر روى خون بیش از هفتاد هزار شهید و در مقابل صد هزار زخمى ایستاده‌اید، شما باید احساس مسئولیت بکنید و خون این شهیدان را هدر ندهید. قدر این انقلاب رابدانید، تا مى‌توانید به این انقلاب اسلامى خدمت کنید، تا دینتان را به اسلام، ادا کنید و این را بدانید، ما همه مدیون این انقلاب هستیم، قبل از انقلاب هر کداممان در گوشه‌اى غرق در فساد بودیم و به همت انقلاب از فساد نجات یافته‌ایم. در این راه همه‌شما دنبال رو امام و روحانیت متعهد باشید که اگر این کار را نکنید، همه‌تان فنا خواهید شد و بدانید، این انقلاب بزرگترین پشتیبان را دارد و آن هم اول، خداست و بعد امام زمان (عج) که این انقلاب را یارى مى‌کند و ما خدا را در اینجا با جان و دل، حس مى‌کنیم و امام زمان اینجا به داد بچه‌ها مى‌رسد. پس دل قوى دارید وقوى دل باشید و قدر این امام خمینى نائب مهدى (عج) را بدانید و همه ملت ایران، مدیون این مرد است و بعد از هر نماز .۱ بار دعاى ( خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار) را بخوانید و از دل و جان بخواهید که خدا این مرد بزرگ را نگه دارد و حفظ کند و خدا امت ایران را نصرت عنایت بفرماید که واقعا مردمى الهى هستند و خدا وعده داده است که پیروزى از آن این چنین امتى است، شما از همه فامیلها و برادران  دانش‌آموز و غیر دانش‌آموز، حلالیت بگیرید. از اذیت هایى که کردیم، از حقى که بر گردن ما داشتند و ما ادا نکردیم.
و در آخراى پدرومادرعزیزم! حلالم کنید از اذیت‌هایى که به شما کردم و ناراحتی هایى که به خاطر من کشیده‌اید و من قدر آن را ندانستم، شما را به جان مهدى، حلالم کنید وگرنه در آن دنیا کارمان زار است. در آخر عرضم این است، اگر جسد مرا پیدا کردید، اگر امکان داشت، مرا در کنار  برادر عزیز حسین بیگلى، دفن کنید.
سید جواد آقامیرى ۱۳۶۱/۲/۱۱

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.