حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید سعید اسفاری
1

          سپاس بیکران خداوند یکتا را که در عصری زندگی می کنم که در آن رهبر و مرجعی همچون امام خمینی را نصیب ما گردانیده است و همچنین شکر میگزارم خدا را که توفیق آنرا یافتم در جنگ حق علیه باطل برای الله و در راه دفاع از میهن اسلامی شرکت […]

پ
پ

 

 

 

 

 

سپاس بیکران خداوند یکتا را که در عصری زندگی می کنم که در آن رهبر و مرجعی همچون امام خمینی را نصیب ما گردانیده است و همچنین شکر میگزارم خدا را که توفیق آنرا یافتم در جنگ حق علیه باطل برای الله و در راه دفاع از میهن اسلامی شرکت نمایم . ملت محروم و مستضعف که کمک های خود را خالصانه به جبهه ها می فرستادند تشکر فراوان دارم و هم از آنان تقاضا دارم که همواره در صحنه حاضر باشند وانقلاب اسلامی ایران را که با خون هزاران شهید آبیاری شده به ثمر رسانده و از امام خمینی تا آخرین لحظه پشتیبان باشند . از خداوند یزدان خواهانم که این بنده ناچیز را به افتخار شهادت نائل گرداند که در این صورت مرا در کنار قبر برادرم مجید فغفوری دفن نمائید .لیکن اگر بعد از دفن اینجانب این وصیت نامه بدست شما رسید دیگر اشکالی ندارد . از پدر و مادر مهربانم می خواهم که خطاهایم را ببخشند و برای آمرزیدن گناهانم دعا کنند.

فرزند حسن  زنجان خیابان امام کوچه شالچی پلاک ۱۶

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.