حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید سید رضا حسینی ابهریان
10

سید رضا حسینی فرزند میرآقا در تاریخ ۱۳۴۹/۵/۲۰ در شهر ابهر و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی سپهر به اتمام رساند و در مدرسه راهنمایی امیرکبیر ثبت نام نمود و ۳ سال نیز در آن مدرسه مشغول فراگیری علم و دانش شد. هم زمان با تحصیل […]

پ
پ

سید رضا حسینی فرزند میرآقا در تاریخ ۱۳۴۹/۵/۲۰ در شهر ابهر و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ابتدایی سپهر به اتمام رساند و در مدرسه راهنمایی امیرکبیر ثبت نام نمود و ۳ سال نیز در آن مدرسه مشغول فراگیری علم و دانش شد. هم زمان با تحصیل در مغازه‌ی میوه فروشی پدر نیز کمک حال بود. با توجه به علاقه زیاد به رشته تجربی در دبیرستان شریعتی ابهر ثبت نام نمود و تا کلاس سوم دبیرستان درس خواند .شهید گرامی حضور خود را در جبهه لازم دید و از طریق بسیج سپاه ابهر به همراه دیگر همکلاسی هایش جهت حضور در دانشگاه جهاد و شهادت راهی جبهه گردید و در عملیات پیروزمندانه کربلای ۵ در منطقه شلمچه در سال ۱۳۶۵ دچار موج گرفتگی شدید شده و منجر به شهادت ایشان گردید.

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “شهید سید رضا حسینی ابهریان”
  1. ولی اونطور ک خانواده بزرگوارشون میگفتن دلیل شهادت اصابت گلوله به قلب ایشون بوده.

    پاسخ
    • با سلام و احترام
      ممنون از دقت نظرتون. ان شاالله سعی می کنیم در این مطلب تجدید نظر شود. ممنون میشم اگه عکس و آلیومی از شهید دارید در اختیارمون قرار بدید اسکن کنیم.
      با تشکر

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.