حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید رضا حاتمی
5

نام  :رضا نام خانوادگى  :حاتمى تاریخ‌تولد  :10/02/1347  تاریخ شهادت  :22/12/64 بسم رب الشهداء والصدیقین سلام علیکم: «و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» آل عمران ۱۶۹ «گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته مى شوند از مردگانند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌طلبند)) ((ان الجهاد باب […]

پ
پ

نام  :رضا
نام خانوادگى  :حاتمى
تاریخ‌تولد  :10/02/1347
 تاریخ شهادت  :22/12/64
بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام علیکم:
«و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» آل عمران ۱۶۹ «گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته مى شوند از مردگانند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌طلبند))
((ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه  الاولیا» «همانا جهاد درى از درهاى بهشت است که خداوند براى اولیا خاصش باز مى کند»
شهادت دریچه آزادى من از این دنیا، شهادت آرزوى قلوب عارفان، شهادت آرزوى مشتاقان و عاشقان است. اى ملت قهرمان و شهیدپرور، من چه مى توانم براى شما بنویسم، این شما بودید که ما را راهنمایى کردید، این شما بودید که ما را در ادامه راه امید دادید.و اکنون این خون ما چه ارزشى دارد که در راه اسلام که راه هستى مطلق است، ریخته شود.

اى انقلاب عزیز ما! سیراب شو که ما جوانان با خون آبیاریت مى کنیم.
اى بازوان انقلاب! بجوش از خون ما و به تداوم این انقلاب ادامه ده.
اى اسلامیان! بخروشید و با رهبرى این رهبر کبیر، پرچم اسلام را در سراسر جهان برپا کنید.
اى جوانان نکند که در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع ) در میدان نبرد شهید شد. اى جوانان مبادا در غفلت بمیرید که على (ع ) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بى تفاوتى بمیرید که على اکبر حسین (ع ) در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.
اى مادران مهربان! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا نمى توانید، جواب زینب را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود.
اى اقوام و خویشان من! بر من اشک نریزید که اگر واقعا مرا دوست دارید راه حسین را ادامه دهید و با شرکت‌در جبهه ها و کمک مالى پشت جبهه ها اسلام را یارى کنید. من به بهترین آرزوهایم، رسیدم و این قابل درک نیست مگر براى آنان که خدا را از هر چیز بیشتر دوست دارند. بر جنازه‌ام، گریه نکنید که شهید شدن من گریه ندارد، بلکه شکست اسلام گریه دارد و به هوش باشید که اسلام شکست نخورد. حضورتان را در جبهه هاى حق علیه باطل ثابت نگهدارید.
برادر رضا حاتمى  63/8/11

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.