حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید رحمان یوسفی
1

بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله القاسم الجبارین «این قسمت از وصیت نامه در تشییع جنازه من خوانده شود». «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون-کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده نپندارید بلکه آنان زندگانی هستند که در نزد خدا روزی می خورند». با درود […]

پ
پ


بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله القاسم الجبارین
«این قسمت از وصیت نامه در تشییع جنازه من خوانده شود».
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون-کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده نپندارید بلکه آنان زندگانی هستند که در نزد خدا روزی می خورند».
با درود به مهدی موعود یگانه ناجی مستضعفین عالم و نائب بر حقش امام خمینی. و با سلام بر شهیدان راه خدا از کربلای حسین تا کربلای بهشتی و از کربلای بهشتی تا کربلای خوزستان.

شکر و سپاس خداوندی را که مرا در شناختن راه حق یاری داد. برادران عزیز رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل با ایثار، مقاومت و ایمان به خدا راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند و به ندای هل من ناصر ینصرنی او چه خوب لبیک می گویند. چه عاشقانه از جان و مال خود می گذرند و اینانند یاران حسین زمان. اگر حسین اینچنین یارانی داشت آیا آنچنان مظلومانه شهید می شد. حسین جان بدان تا انتقام خونت را از یزیدان زمان نگویم از پای نخواهیم نشست. مردم قهرمان و دلاور ایران بدانید این بنده حقیر خدا با اراده و آزادی و آگاهی کامل به جبهه آدم و شهادت را با آغوش باز استقبال می کنم و به آن افتخار می کنم و تنها و تنها برای برپایی مکتب رهایی بخش اسلام و یاری رهبرم به جبهه آمدم و نه برای مقداری خاک و یا ملیت زیرا در اسلام مرز و ملیت مطرح نیست و اسلام تنها به نجات انسان ها می اندیشد مردم مسلمان و در صحنه، وصیت من به شما به عنوان یک شهید این است که :
۱-رهبر عزیز انقلاب این حسین زمان و نائب بر حقش را در هیچ شرایطی تنها نگذارید. و همیشه یار و یاور او باشید و بقول ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی: اگر قدر این رهبر را ندانیم به عذاب الهی دچار خواهیم شد و این یک نعمتی است که خدا به ما عطا فرموده است و از نعمت خواهم باید سپاسگذاری کرد و سپاس گذاری ما بواسطه عمل به دستورات او است.
۲-سخن دوم من درباره سنگر انقلاب یعنی نماز جمعه است شما این سنگر را خالی نگذارید و با شرکت در این مراسم سیاسی عبادی مشت محکمی بر دهان آمریکا و مزدورانش بزنید.
۳- همیشه در صحنه باشید و اتحاد خود را حفظ کنید. دشمنان خود را خوب بشناسید و با آن ها مبارزه کنید و هیچ وقت گول فریب های رنگارنگ آنان را نخورید. در پایان از شما مردم دلیر زنجان حلالیت می خواهم و از هرکس که از من بدی دیده است می خواهم که مرا ببخشد امیدوارم که خداوند گناهان همه ما را ببخشد.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
رحمن یوسفی

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما ای پدر و مادر مومن و برادران عزیز. قدر هم را بدانید و همیشه با فامیلها و آشنایان رفت و آمد داشته باشید ای برادران عزیز از پدر و مادرم خوب اطاعت کنید و قدر آن را بدانید و از شما می خواهم که مرا ببخشید که اگر فرزند نالایقی بودم و مرا حلال کنید و از تمام آشنایان و فامیلها خصوصا(از دایی و زن دایی) حلالیت بخواهید از خدای متعال درجات بالای شهیدان را می خواهم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
رحمن یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.