حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید ذبیح حسنی
0

وصیت نامه ذبیح حسنی انا الله و انا الیه راجعون از خداییم به طرف خدا می رویم سلام و درود بر امام حسین و اولاد الحسین و اصحاب الحسین و سلام و درود بر مهدی عجل الله فرجه شریف و سلام بر نائب حقش امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران در {…} شهدای گلگون کفن […]

پ
پ

وصیت نامه ذبیح حسنی انا الله و انا الیه راجعون از خداییم به طرف خدا می رویم
سلام و درود بر امام حسین و اولاد الحسین و اصحاب الحسین و سلام و درود بر مهدی عجل الله فرجه شریف و سلام بر نائب حقش امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران در {…} شهدای گلگون کفن به خون خفته و سلام و درود بر مسلمانان و مستضعفان جهان پیام آور به تمام مسلمانان و تمام دوستان و آشناهایم این ست که همین طور پیرو خط امام {…}و در راهشان مستقر و محکم تر باشند، چون راه امام یک راهی است که امام حسین (ع) رفت و من جانم را به راه اسلام فدا کردم افتخار پدر ومادرم و برادرانم باشد.

ای پدر! من امیدوارم از شنیدن شهادت پسرت هیچ ناراحت نباشی، باید افتخار بکنی و ای مادر مهربان من شبهای درازی نخفتی و زحمات … به ۱۹ سالگی رساندی، امیدوارم شیرت و حقت را بر پسرت حلال کنی.برای من افتخار کن که یک قهرمانی در راه خدا داده ای و ای برادران من! همینطور که من به آرزوی خود رسیدم، امیدوارم شماها هیچ ناراحتی به دل تان راه ندهید و راه اسلام شهادت را گرفته ادامه دهید و فراوان من از شما می خواهم گریه نکنید خوشحال باشید .
بهترین عبادت برای مسلمان وصیت است، مطابق حدیث شریف کسی که بمیرد بدون وصیت مثل زمان جاهلیت است بالخصوص در این قطعه از زمان آتش جنگ شعله ور است، لذا این جانب ذبیح حسنی فرزند محمد علی اهل میرجان قریب هیجده ساله به پروردگار عالم خالق تمام مخلوقات است اقرار می نمایم و نبوت یکصد و چهارده و از پنج و لایت علی علیه اسلام با یازده نفر از اولاد پاک شان و ترویج دینی اسلام از کعبه و قرآن و بالاترین اله و وصیت به پدر ومادر و عموها و عموزاد گان و دایی هایم و سایرین آنچه محترم شمارند آن اطاعت خداوند است. هیچ موجودی نیست زندگیش از خداوند است، هیچ دری بر روی مخلوقات باز نیست مگر در خداوند باز است، دوستان خدا همیشه محترم است، دنیا و غربزدگی چند دوره شما را نفریبد چون دنیا فریبنده است و جان را از دین و جهاد در راه خدا، زندگی همیشگی برای انسان فراهم سازد و هم تکرار می نمایم جان شما ،جان دستورات رهبر بزرگوار.

هر زمان حکم دفاع صادر نماید با جان دل قبول نماید مردن یک وقفه است ولی کشته شدن در راه دین ارزش دارد .

به پدر و مادرم وصیت می نمایم اگرم شهید شدم گریه بر جوان سرور و به افتخارات علی اکبرحسین(ع) را گریه نماید، مرا یاد نکنند، مادر مقابل جوانان کربلا کم ارزش هستیم، واقعا به پدرم وصیت نمایم از مادرم دل داری نماید و به عموهایم وصیت نمایم به پدرم همیشه یارمهربان باشند و فرا راه او باشند و امیدوارم مادر این جنگ پیروز باشیم و راه کربلا را باز کنیم، جوانان را به کربلا برسانیم و اگر شهید شدیم روح با روح پاک شهدا کربلای باشه ،دلم می خواست خیلی وصیت نامه بنویسم ولی آرام نمی گیرد. بر رزمندگان اسلام در مسجد دعا کنید و به امام دعا کنید ان شالله پیروز باشیم .
۶۱/۳/۲۷

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.