حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
معلم شهید حسن ناودل
7

حسن ناودل فرزند یوسف و لیلا در بیست و نهمین روز از مهر ماه ۱۳۲۲ در شهر زنجان دیده به جهان گشود. حسن ۳ خواهر و ۴ برادر داشت. او سالهای خاطره‌انگیز کودکی را در کنار خانواده سپری کرد و با فرا رسیدن زمان ورود به مدرسه تحصیلات خود را آغاز کرد و توانست مقطع […]

پ
پ

شهید حسن ناودلحسن ناودل فرزند یوسف و لیلا در بیست و نهمین روز از مهر ماه ۱۳۲۲ در شهر زنجان دیده به جهان گشود. حسن ۳ خواهر و ۴ برادر داشت. او سالهای خاطره‌انگیز کودکی را در کنار خانواده سپری کرد و با فرا رسیدن زمان ورود به مدرسه تحصیلات خود را آغاز کرد و توانست مقطع ابتدائی و راهنمائی را با موفقیت پشت سر بگذارد و موفق به اخذ دیپلم شود. سپس به عنوان معلّم مشغول به کار شد و پس از مدتی سنت پیامبر اکرم(ص) را به جا آورد و با خانم سلمه منیر قدم ازدواج کرد و حاصل ازدوجشان ۱ فرزند پسر شد.

حسن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تظاهرات و فعالیت‌های انقلابی شرکت می‌کرد. او عضو ارتش بیست میلیونی مقدس بسیج بود. چند سالی از آغاز جنگ تحمیلی می‌گذشت که حسن با وجود مسئولیت‌های بسیاری که به عنوان پدر و سرپرست خانواده بر عهده داشت وظیفه را بر این دید تا ندای رهبر کبیر انقلاب(ره) را لبیک گفته و از این و میهنش در برابر متجاوزان رژیم بعث دفاع کند. بنابراین از طریق یگان اعزامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد مناطق عملیاتی جنوب کشور شد. سرانجام پس از رشادتها و دلاوریهای بسیار در عرصه‌ی نبرد حق علیه باطل در ۴/۱۲/۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ شرکت کرد و در همین عملیات بر اثر اصابت ترکش به پا و پهلو در شلمچه شهد گوارای وصال را نوشید و به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید راه ایثار و آزادگی در مزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد تا در جوار همرزمان شهیدش عند ربهم یرزقون گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.