حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید بیت الله احمدی
3

وصیت نامه شهید بیت الله احمدی کل نفسٍ ذائقه الموت با درود به رهبر کبیر انقلاب جهانی اسلام و سلام به ارواح طیبه شهیدان با تفسیر آیه شریفه که می گوید …. هر نفسی و موجودی از چشمان شربت مرگ ناگریز بوده و می باشد و وظیفه شرعی می دانم که وصایائی را به حضور […]

پ
پ

وصیت نامه شهید بیت الله احمدی

کل نفسٍ ذائقه الموت
با درود به رهبر کبیر انقلاب جهانی اسلام و سلام به ارواح طیبه شهیدان با تفسیر آیه شریفه که می گوید …. هر نفسی و موجودی از چشمان شربت مرگ ناگریز بوده و می باشد و وظیفه شرعی می دانم که وصایائی را به حضور خانواده ام ابلاغ کنم که اگر در این راه فی سبیل الله شهادت شامل حالم شد آن وصیت ها را اجرا کنند و اینجانب در تاریخ ۱۹/۱۰/۶۲ نوشتم آقای یدالله احمدی را پدرم وصی قرار می دهم و دائی اسد وکیل قرار می دهم و محل دفن من در روستای مهر آباد در کنار شهیدان علی قدر و مقدار ۱۲۰۰۰۰ ریال دوازده هزار تومان خرج و ۵۰۰۰۰ریال به همسرم تعلق بیابد .
شهادت مرگ با افتخاری است که شهید با آگاهی کامل به این که در چه راهی و برای چه هدفی قدم بر می دارد انتخاب می کند و در راه رسیدن به آن از تمام هستی خود می گذرد من نیز با درک اینکه اسلام در خطر است و احتیاج به کمک و یاری من دارد قدم در این راه گذاشتم و به امید پیروزی اسلام به منطقه عملیاتی خیبر جزیره مجنون اعزام شدم تا بتوانم دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا بکنم.

و شما ای امت مسلمان و اسلامی مهر آباد ، دعا به امام را فراموش نکنید و جبهه ها را از نیروی انسانی و مالی پر نگهدارید و وحدت یکپارچگی خودتان را حفظ کنید . و ضمناً پدرم از شهادت من گریه مکن که دشمنان اسلام با دیدن روحیه ئ مقاومت و صبر شما ها خوار و یا اسیر بشوند . ومادرم همچون زینب صبر کن تا خداوند از تو راضی و خشنود باشد.

و افتخار کن که همچنین فرزندی تربیت کردی و همسرم هیچ برایم ناراحت نباش از تو می خواهم که در نبود من یک یک فرزندان مرا از طرف من ببوس و از آنها مواظبت بکنی و از دائیم و برادرانم و خواهرانم برایم گریه و زاری نکند و افتخار بکند که یک نفر از خانواده خود را در راه اسلام داده اند و در پایان از پدر ومادر و همسرو خواهران و برادران و فامیلان و دوستان و آشنایان می خواهم اگر از من خوبی و بدی دیده اند مرا حلال کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.