حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید بخشعلی باقری
5

 تاریخ‌تولد:۱۳۴۷/۰۳/۰۲ تاریخ شهادت:۶۱/۰۸/۱۱ بسم الله الرحمن الرحیم«و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون »آل عمران ۱۶۹ (مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند بلکه زندگانند و لکن شماها نمى‌دانید) به نام خداوند متعال و با سلام به حضرت صاحب الزمان و نایب بر حقش امام خمینى. […]

پ
پ

 تاریخ‌تولد:۱۳۴۷/۰۳/۰۲
تاریخ شهادت:۶۱/۰۸/۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم«و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل‌الله امواتا بل احیاء و عند ربهم یرزقون »آل عمران ۱۶۹

(مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند بلکه زندگانند و لکن شماها نمى‌دانید) به نام خداوند متعال و با سلام به حضرت صاحب الزمان و نایب بر حقش امام خمینى. و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى حضور پدر و مادر عزیزم و هموطنان گرامیم خدایا تو را شکر مى‌گذارم که توانستم راه سرخ شهیدان را بشناسم و بتوانم راه آنها را ادامه دهم من به آن حد در خود ؟؟؟ ندارم که بتوانم به ملتم پیام بدهم ولى پیام نوشته‌اى که دارم این است بدانید این است:

بدانید که من و تمامى رزمندگان این راه  را بیهوده انتخاب نکرده‌ایم و انسان هر لحظه در معرض مرگ و ؟؟؟ است. هر لحظه که مى‌گذرد انسان به مرگ نزدیک و بر معصیتش افزوده مى‌شود پس باید خداوند را شکر کنیم که در این زمان هستیم و رهبرى ؟؟؟ما را به شهادت امیدوارتر مى‌کند و به امید خداوند و با کمک خداوند انشاءالله که در رزممان هیچگونه تزلزلى به خود راه نخواهیم داد.
و همچنین به شما برادران و خواهرانم توصیه مى‌کنم رهبر کبیر انقلاب را تنها نگذارید براى اینکه حکم او حکم امام زمان است ؟؟؟ همچنین ؟؟؟ نماز جمعه را و دعاى کمیل را خالى نگذارید و بدانید و همچنین خداوند نیز ؟؟؟ فرموده: کسانى که در راه من کشته مى‌شوند نمرده‌اند بلکه نزد من روزى مى‌خورند.
و پدر و مادر عزیزم زحماتى که براى من کشیده‌اید؟؟؟ حلال کنید و  همه بگویید ؟؟؟ به خاطر خداوند مرا حلال کنند و ادامه دهنده راه شهداء باشند و از ؟؟؟ عزیزانشان ناراحت نباشند. براى اینکه براى رسیدن به هدف باید خون داد راه شهیدان راه سعادت و سعى کنید با عمل ادامه دهنده راه شهدا باشید.
خدایا خدایا تا انقلاب خمینى را نگهدار(امضاء) ۹/۸/؟؟؟ بخشعلى باقرى 

 

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “شهید بخشعلی باقری”
  1. سلام!!!!
    عمو بخشعلی خسته شدم از این زندگی منو هم سفارش کن..
    خیلی گردن من حق داری… با اون سن کم چه قدر درک بالایی داشتی.. که این حرفارو زدی … دعام کن..

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.