حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید احمد احمدی
4

          بسم الله  الرحمن الرحیم با سلام و درود به پیشگاه امام زمان (عج) و نائب برحقش امام امت، خمینى بت شکن.سلام خداوند بر حسین ابن على (ع) و درود بر اولاد او و سلام بى پایان بر اصحاب و انصار ایشان که با نثار خون خود،خون خدا را در رگهاى […]

پ
پ

 

 

 

 

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

با سلام و درود به پیشگاه امام زمان (عج) و نائب برحقش امام امت، خمینى بت شکن.سلام خداوند بر حسین ابن على (ع) و درود بر اولاد او و سلام بى پایان بر اصحاب و انصار ایشان که با نثار خون خود،خون خدا را در رگهاى امت اسلام تا قیام قیامت به حرکت و جوشش در آوردند تا بر هر چه ظلم و تباهى است،بخروشند که امام ما نیز چنین فرمودهاند:((این خون سیدالشهدا (ع) است که خون امتهاى اسلام را به جوشش درآورده است)).

مادرم! مبادا بعد از شهادت من، چیزى بگویى یا ناراحت باشى که اجرت را کم کند.مادرم، خواهرانم و همسرم! استقامت کنید، گریه نکنید، شهادت یکى از آرزوهاى من بود، لحظه شمارى مى کردم.

خدایا! قبولم کن، الان که من این وصیت نامه را مى نویسم، نمى دانم، سرنوشتم چه خواهد شد، آیا سعادت شهادت نصیبم خواهد شد؟ یا با مرگ دیگر خواهم مرد. آیا خدا مى خواهد از کسانى باشم که بدون حساب و بدون خوف در صحنه قیامت حاضر مى شوند و با افتخار به حسینیان مى پیوندند؟ البته به خواست خداوند، بایستى راضى شد، خداوند جز خیر، چیزى براى انسان نمى خواهد.

 پیام من براى مردم ایران این است:

عزیزان و سروران! با این مسایلى که مطرح شد، گویى بر دوشمان بارى را که گذاشته اند، خیلى سنگین است .انقلاب را براى احیاى اسلام شروع کردیم، این خیلى مهم است، اما مهمتر از آن ادامه بقاى آن است، حضور خود رادر صحنه نباید ترک کرد، به هیچ وجه شانه خالى کردن از مسئولیتها قابل قبول نیست.

مادرم و همسرم!

گرچه از من یادگارى نمانده است، براى من این بس که شهید راه خدا شدم. همسرم صبورباش. خواهرانم صبر داشته باشید و فقط امام را دعا کنید. شما امام دارید، هیچ غم ندارید.خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار از عمر ما بکاه بر عمر رهبر افزا. منتظرى امید آینده ملت ایران. خدایا حفظش کن.

والسلام خداحافظ براى همیشه                

احمد احمدى .۱/۳/۶۶ روز یک شنبه ساعت ۱۱ صبح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.