حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید ابوالفضل حیدری
11

 ابوالفضل حیدری فرزند محمد در تاریخ ۱۳۴۳/۱۰/۱ در ابهر دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در دامن پرمهر و محبت پدر و مادری مهربان سپری کرده و به سن مدرسه رسید تحصیلات ابتدائی را در مدرسه ابن سینای ابهر شروع و تا مقطع پنجم ادامه داد. تحصیلات راهنمائی را نیز در مدرسه امیرکبیر ابهر […]

پ
پ


 ابوالفضل حیدری فرزند محمد در تاریخ ۱۳۴۳/۱۰/۱ در ابهر دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در دامن پرمهر و محبت پدر و مادری مهربان سپری کرده و به سن مدرسه رسید تحصیلات ابتدائی را در مدرسه ابن سینای ابهر شروع و تا مقطع پنجم ادامه داد. تحصیلات راهنمائی را نیز در مدرسه امیرکبیر ابهر سپری کرد او از همان زمان دوران طفولیت و نوجوانی به مسائل مذهبی و دینی علاقه شدیدی داشت .همیشه موقع نماز به عنوان مکبّر حضور داشت .خیلی فعال بود. از سن ۱۵ سالگی تقریباً اوایل انقلاب و بدو تشکیل بسیج به عنوان یک بسیجی ثبت نام نموده و مشغول فعالیت شد .آنها شبانه به صورت تیمی گشت زنی می کردند در شب بیستم مهر سال ۱۳۶۰ که در حال گشت زنی با دیگر اعضا بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و این سهل انگاری موجب به شهادت رسیدن ابوالفضل گردید و بعد از شهادت ایشان مردم قدرشناس و انقلابی پیکر ایشان را تشییع و در جوار دیگر شهیدان راه حق به خاک سپردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.