حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
1

:(بسم الله  الرحمن الرحیم)) با سلام و درود به محضر حضرت مهدى، امام زمان (عج) پرچمدار حق و عدالت گستر جهان هستى، امیر مظلومان و مستضعفان و آرزو و راهنماى دلهاى عاشق در راه رسیدن به معشوق. اینجانب اباصلت باقرى، فرزند مصیب، به شماره شناسنامه .۱۲۶، متولد ۱۳۳۸، حوزه ۷ زنجان وصیت مختصرى دارم که […]

پ
پ

:(بسم الله  الرحمن الرحیم))


با سلام و درود به محضر حضرت مهدى، امام زمان (عج) پرچمدار حق و عدالت گستر جهان هستى، امیر مظلومان و مستضعفان و آرزو و راهنماى دلهاى عاشق در راه رسیدن به معشوق.

اینجانب اباصلت باقرى، فرزند مصیب، به شماره شناسنامه .۱۲۶، متولد ۱۳۳۸، حوزه ۷ زنجان وصیت مختصرى دارم که به استحضار مى رسانم.بر هیچ کس پوشیده نیست که مرگ حق است و این دنیا بر کسى وفا نکرده و نخواهد کرد و لذا اگر فرمان حق دراین برهه از زمان بر این باشد که این بنده حقیر خود را به سوى خویش و به جهان آخرت بخواند، با جان و دل پذیراى فرمانش خواهم بود. ((انالله  و انا الیه راجعون))بقره ۱۵۶

در ابتدا من باب انجام وظیفه، همگى عزیزان را به تقواى الهى سفارش مى کنم. ثانیا، از تک تک شماها عاجزانه مى خواهم از این نعمت الهى که در این برهه از زمان با ایثار خون هزاران شهید و رنجهاى فراوان به دست آمده،نگهبانى کنید و نگذارید، دست اهریمنان بدان برسد. تا پرچم را به دست صاحب اصلى اش حضرت مهدى (عج)برسانید. انشاءالله . ثالثا، تا آنجا که مى توانید، به دنبال علم بروید. علمى که شما را به مرتبه بلند انسانیت برساند و شمارا به خودتان بشناساند. وقتى چنین علمى پیدا کردید، خدا را هم شایسته ستایش خواهید دید و از خداوند قادر ومتعال عاجزانه و ملتمسانه خواهانم که تا ایمان مرا کامل نگردانیده، از دنیا مبرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.