حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهید ابوالفضل شاهمرادی
12

ابوالفضل شاهمرادی فرزند اله وردی در سال ۱۳۴۹ در یک خانواده مذهبی در خرمدره دیده به جهان گشود و در کنار مادر مومن و پدری دلسوز و زحمت کش رشد نمود. بعد از اتمام تحصیلات ابتدائی به مدرسه راهنمائی رفت و تا کلاس اول راهنمائی درس خواند. همزمان با شروع جنگ تحمیلی فعالیت خود را […]

پ
پ

ابوالفضل شاهمرادی فرزند اله وردی در سال ۱۳۴۹ در یک خانواده مذهبی در خرمدره دیده به جهان گشود و در کنار مادر مومن و پدری دلسوز و زحمت کش رشد نمود. بعد از اتمام تحصیلات ابتدائی به مدرسه راهنمائی رفت و تا کلاس اول راهنمائی درس خواند. همزمان با شروع جنگ تحمیلی فعالیت خود را در بسیج شروع نموده و در سال ۱۳۶۵ بدون اطلاع خانواده به جبهه اعزام شد که به دلیل کمی سن و مجروحیت به نزد خانواده برگشت. بعد از گذشت چند ماه در سال ۶۶ دفترچه آماده به خدمت گرفت و به عنوان پاسدار وظیفه به جبهه اعزام شد  شور و شوق شهادت و علاقه زیادی به انقلاب و امام (ره) داشت. با وجود اینکه می دانست جبهه شهادت دارد و اسارت اما آگاهانه و داوطلبانه و با شور و اشتیاق به جبهه رفت او در تاریخ ۶۶/۱۱/۳۰ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید بعد از تشییع در گلزار شهدای خرمدره به خاک سپرده شد. روحش شاد ویادش گرامی.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.