حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
شهادت مظلومانه شیخ نمرخون جهاد و مبارزه را درمسلمانان تزریق می کند
2

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سعودی ها تلاش بی جا و سیاست های اشتباهی را در پیش گرفته اند.وی با اشاره به مناسبت ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۵۶، افزود: این روز، از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز و افتخار آفرین در تاریخ […]

پ
پ

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سعودی ها تلاش بی جا و سیاست های اشتباهی را در پیش گرفته اند.
وی با اشاره به مناسبت ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۵۶، افزود: این روز، از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز و افتخار آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که در واقع بزرگترین جرقه برای شروع انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: به دنبال قیام ۱۹ دی مردم قم، سلسله قیام های متعدد در شهرهای مختلف کشور برای بزرگداشت شهدای قیام های به هم پیوسته انجام شد.
وی با اشاره به ۲۰ دی، سالروز قتل امیر کبیر، اظهار کرد: این واقعه یکی از برگ های ننگین تاریخ دوره قاجار است که ارتجاع سیاه و نوکران انگلیس در آن دوران، مردی را که فکر بلند و روشنی داشت را به قتل رساندند.
آیت الله خاتمی با اشاره به ۲۱ دی، سالروز شهادت و ترور شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور، افزود: از برکت خون و علم این شهیدان، تعداد جوانان نخبه و انقلابی در کشور هر روز بیشتر می شود.
امام جمعه زنجان با اشاره به بیست و سومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی جاری، گفت: در زمان حاضر به برکت نظام اسلامی در ۸۴۵ شهر کشور و در صدها شهر سنی نشین کشور نیز نماز جمعه اقامه می شود.
آیت الله خاتمی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نماز جمعه به قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق، خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ معنوی، اعتقادی، ایمانی و سیاسی است و هدف نماز جمعه تبیین و روشنگری برای مردم در عرصه جنگ نرم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.