حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
ششمین یادواره شهیددکتر مجید شهریاری برگزار می شود
1

ششمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری شنبه ۶ آذر ماه رأس ساعت ۹ صبح در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار خواهد بود.این مراسم که با سخنرانی صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور همراه خواهد بود با مشارکت ارگان‌هایی چون بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان، شهرداری، دانشگاه آزاد، دانشگاه زنجان و […]

پ
پ

ششمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری شنبه ۶ آذر ماه رأس ساعت ۹ صبح در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار خواهد بود.
این مراسم که با سخنرانی صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور همراه خواهد بود با مشارکت ارگان‌هایی چون بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان، شهرداری، دانشگاه آزاد، دانشگاه زنجان و دیگر دستگاه‌ها برپا می‌شود.

دکتر مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ و در زنجان متولد شد، تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان، دوره کارشناسی را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر (از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۸)، دوره کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی هسته ای در دانشگاه صنعتی شریف (از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۱) و دوره دکتری در رشته مهندسی هسته ای را در دانشگاه امیر کبیر از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۷ گذارنده اند.
این دانشمند فیزیک هسته‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در روز ۸ آذر ۱۳۸۹ در تهران توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.