حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
سردار شهید بهمن اسکندری
4

بهمن اسکندری فرزند زوج رحیم و اقدس رمضان خواه به سال ۱۳۴۴ در یکی از مناطق شهر تهران به دنیا آمد. پدرش میوه فروش بود و ۸ فرزند به غیر از بهمن داشت. بهمن سالهای کودکی را در تهران سپری کرد و پس از چندی به همراه خانواده به زنجان آمده و در منطقه ی […]

پ
پ

شهید بهمن اسکندری

بهمن اسکندری فرزند زوج رحیم و اقدس رمضان خواه به سال ۱۳۴۴ در یکی از مناطق شهر تهران به دنیا آمد. پدرش میوه فروش بود و ۸ فرزند به غیر از بهمن داشت.
بهمن سالهای کودکی را در تهران سپری کرد و پس از چندی به همراه خانواده به زنجان آمده و در منطقه ی بلوار پایین ساکن شدند. وی سپس به مدرسه رفت و تا مقطع پنجم ابتدایی ادامه تحصیل داد.
وی فردی معتقد به اسلام و امام ره بود و همیشه تحت تاثیر اندیشه ها و آرا امام قرار داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی بهمن شبانه به مسجد می رفت و در پایگاه های بسیج فعالیت میکرد. وی پس از چندی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عازم جبهه های حق علیه باطل شد.
وی در چندین عملیات شرکت کرد. تا اینکه آخرین بار در عملیات کربلای ۴ شرکت کرد و در ادامه همین عملیات در تاریخ ۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه ی شلمچه مفقود الاثر گردید و به استناد مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و اعلام کمیسیون اسرا و مفقودین و بر اساس شواهد و قرائن شهادت وی محرز گردید. سرانجام در سال ۱۳۸۷ توسط گروه تفحص کشف شد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای پایین زنجان به خاک سپرده شد تا عند ربهم یرزقون گردد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.