حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
سردار حاجی زاده:پایگاه های زیر زمینی کشور آماده دفاع هستند
1

به گزارش موج رسا سردار امیرعلی حاجی‌ زاده در حاشیه همایش طلایه ‌داران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در زنجان در در بین اصحاب رسانه استان پیشرفت‌های چشمگیر این نیرو از منظر مقام معظم رهبری را مصداق بارز ما می‌توانیم عنوان کرد و عنوان کرد: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در همه استان‌ها و […]

پ
پ

به گزارش موج رسا سردار امیرعلی حاجی‌ زاده در حاشیه همایش طلایه ‌داران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در زنجان در در بین اصحاب رسانه استان پیشرفت‌های چشمگیر این نیرو از منظر مقام معظم رهبری را مصداق بارز ما می‌توانیم عنوان کرد و عنوان کرد: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در همه استان‌ها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند.
وی با بیان اینکه در مقابل جدید ترین و مدرن ‌ترین ماهواره‌ها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچک ‌ترین نگرانی نداریم،ادامه داد: این عظمت و اقتدار موشکی که گوشه‌ای از آن را امروز جهان به چشم دیده شرط لازم برای اقتدار کشور است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به ملت ایران قول می‌دهم که کوچک ترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نیست،اظهار کرد: نشان دادن قدرت بازدارندگی و آمادگی ‏‌های‏ همه ‏‌جانبه نیروهای مسلح به ‏‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی علیه انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور، از مهم ‏ترین اهداف رونمایی موشک ها و تجهیزات نظامی است است.
حاجی‌زاده با اشاره به توانایی و اقتدار نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان کرد: عقل سلیم حکم می‌ کند در برابر آنهایی که به کمتر از نابودی نظام و انقلاب ما راضی نمی‌ شوند و همواره سخن از تهدید می زنند، بدون توقف، ظرفیت ‌های دفاعی را ارتقا دهیم.
وی در ادامه با طرح این سوال که آیا دشمن دست از دشمنی ‌اش با انقلاب اسلامی ایران برداشته،بیان کرد: دشمنان ما موضوعاتی نظیر امنیت کشور، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف گرفته ‌اند چرا که با اصل نظام مشکل دارند و مشکل آنان فقط سر یک موضوع خاصی نیست.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان با اصل نظام و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند،خاطرنشان کرد: آنها امروز با تمام توان و ظرفیت خود به میدان مقابله با انقلاب اسلامی آمده‌اند.
حاجی‌زاده با بیان اینکه باید به قدری قدرتمند شویم که بتوانیم از ملت ایران محافظت کنیم و نباید اجازه دهیم که بیگانه ای از بیرون اراده کند و برای مردم ما مشکل ساز شود، کشور اکنون امن و باثبات است، افزود: ما با کسی بر سر این موضوع معامله نمی‌ کنیم و پاسداران ما در این خصوص کوتاه نمی‌آیند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.