حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
سایت شهید سلیمانی به عنوان شهید شاخص کشوری رونمایی شد
1

سایت شهید سلیمانی که به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شده بود با حضور امام جمعه زنجان و مسئولان استانی در زنجان رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در جلسه استانی گرامیداشت شهید شاخص کشوری با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا همواره در جامعه ما […]

پ
پ

سایت شهید سلیمانی که به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شده بود با حضور امام جمعه زنجان و مسئولان استانی در زنجان رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در جلسه استانی گرامیداشت شهید شاخص کشوری با اشاره به اینکه یاد و

خاطره شهدا همواره در جامعه ما ماندگار بوده و هیچگاه یاد این عزیزان از خاطره‌ها پاک نمی‌شود، اظهار داشت: باید آرمان‌ها و راه شهدا برای نوجوانان و جوانان تبیین شود و همواره این اقدام باید در جامعه تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه اهداف همه شهدا به ویژه شهدای دانش آموز مانند شهید سلیمانی‌ها برای دانش آموزان بیان شود و همواره این شهیدان الگویی برای دانش آموزان کشورمان باشد، افزود: دانش آموزان با حرکت در مسیر راه شهدا می‌توانند با توسعه دانش خود آینده کشور را تضمین کنند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را برای شناساندن دانش آموزان شهید در مدارس استان انجام دهند، افزود: دانش آموزان باید راه حق شهدا را بدانند و درک کنند.
هادی سلیمانی برادر شهید نیز در این جلسه با تاکید بر معرفی شهدا به دانش آموزان در قالب هنر‌های رمان و داستان ابراز کرد: شهدا قهرمانان ما در هشت سال دفاع مقدس بودند باید با روش‌های مختلف به دانش آموزان شناسانده شود.
وی با اشاره به اینکه شهید رضا سلیمانی که به عنوان شهید شاخص کشور انتخاب شد، ابراز کرد: همه شهدای هشت سال دفاع مقدس شاخص بودند چرا که از جان خود برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشتند.
سلیمانی با اشاره به اینکه راه اندازی سایت شهید سلیمانی به منظور شناساندن این شهید برای جوانان جامعه بوده است، ابراز کرد: زندگی نامه، آثار و وصیت نامه این شهید در این سایت درج شده است.
در این مراسم از سایت، تصویر ترسیم شده شهید، شناسنامه ملی و تندیس یادواره شهید سلیمانی رونمایی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.