حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
زنجان میزبان پیکرپاک شهید حمید مرادلو می شود
2

به گزارش ایثار واحد زنجان، همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوخته گان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. استان شهید پرور زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید بزرگوار در راه اعتلای انقلاب اسلامی و اهداف عالیه امام راحل کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است. اینک […]

پ
پ

به گزارش ایثار واحد زنجان، همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوخته گان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. استان شهید پرور زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید بزرگوار در راه اعتلای انقلاب اسلامی و اهداف عالیه امام راحل کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.
اینک نیز پیکر مطهر شهد حمید مرادلو پس از ۳۵ سال دوری به وطن بازگشته و چشم مادر و پدر به دیدار فرزندشان روشن می‌شود.
استقبال از پیکر این شهید روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه راس ساعت ۱۹ در میدان بسیج با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استان همراه خواهد بود.
مراسم وداع با پیکر این شهید نیز شامگاه روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ساعت ۲۲ در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.
مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمید مرادلو همزمان با شهادت جانسوز امام جعفر صادق(ع) ساعت ۱۰ صبح در روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه از مقابل مسجد جامع زنجان واقع در سبزه میدان به طرف گلزار شهدای بهشت حضرت فاطمه(س)(مزار پایین) برنامه‌ریزی شده است.
مراسم گرامیداشت این شهید نیز عصر روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه از سال ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در مسجد احمدیه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برپا می‌شود.
گفتنی است شهید حمید مرادلو با ۱۷ سال سن در ۶۱/۶/۲۸ در منطقه سردشت جاویدالاثر شد. و در تاریخ ۸۲/۹/۹  شهادت وی قطعی شد. همچنین پیکر این شهید جزو شهدای تازه تفحص شده اخیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.