حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
زنجان میزبان ۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
2

به گزارش موج رسا, علی مهدیخانی”مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان امروز در نشت خبری با خبرنگاران  با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی بر حسب وظیفه و با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و در این راه از جان خود گذشته اند، […]

پ
پ

به گزارش موج رسا, علی مهدیخانی”مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان امروز در نشت خبری با خبرنگاران  با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی بر حسب وظیفه و با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و در این راه از جان خود گذشته اند، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی  با از جان گذشتگی خود از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان جلوگیری کردند.

ایشان با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی دوست داشتند مثل حضرت زهرا (س) گمنام باشند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی با ذکر می رویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم به جبهه های جنگ رفته و در این راه از جان خود گذشتند.مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه حضور شهدا در جامعه مانند نسیم بهار که زمین و خاک را بیدار می کند در جامعه تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: عطر بوی شهدا در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده می کند.
ایشان با اشاره به اینکه چهار شهید گمنام در شهرستان خدابنده تشییع و تدفین خواهند شد، افزود: شهید ۱۹ ساله عملیات محرم سال ۶۱ در منطقه شرهانی و شهید ۲۳ ساله در عملیات آفندی سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند درشهر سجاس تشییع و تدفین خواهند شد.
وی با بیان اینکه دو شهید گمنام ۱۹ و ۲۰ در شهر کرسف تشییع و تدفین خواهند شد، اظهار کرد: شهید ۱۹ ساله در عملیات خیبر اسفند ۱۳۶۲ جزیره  مجنون  و شهید ۲۰ ساله در عملیات تک دشمن  تیر ماه ۱۳۶۷، منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با اشاره  به اینکه شهدای گمنام  روز شنبه ۲۳ اسفند سال جاری ساعت ۱۵ بعد از ظهر واردشهرستان خدابنده خواهند شد،بیان کرد: شهدای گمنام ابتدا در روستا های دهجلال ، خمارک و مزید آباد مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
مهدیخانی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در مصلی ننماز جمعه شهر سجاس در ۲۲ اسفند ۹۴ برگزار خواهد شد، افزود: همزمان مراسم وداع با شهدادر مسجد زینبیه شهر کرسف برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)۲۲ اسفند ماه مراسم یادواره شهدای شمالغرب در حسینیه ثارالله شهر زنجان در محضر دو شهید کمنام برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ۴۲ شهید کمنام در نقاط خاص مشخص شده  از استان زنجان تدفین شده اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۹۳، ۱۰ شهید در استان زنجان تشییع و تدفین شده است،خاطرنشان کرد: هشت شهید گمنام طی سال جاری در استان زنجان تشییع و تدفین شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.