حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
روحانی شهید محبت اله محمدی
2

زندگینامه روحانی شهید محبت اله محمدی شهید محبت الله محمدی فرزند مختار در دهم تیرماه ۱۳۲۷ در روستای جزلاندشت طارم از توابع استان زنجان دیده به جهان گشود. وی در کودکی نزد پدرش بود. و تحصیلاتش را در مقطع ابتدایی و راهنمایی شروع و به پایان رسانید. و بعد از آن در سپاه مشغول بود. […]

پ
پ

زندگینامه روحانی شهید محبت اله محمدی
شهید محبت الله محمدی فرزند مختار در دهم تیرماه ۱۳۲۷ در روستای جزلاندشت طارم از توابع استان زنجان دیده به جهان گشود.
وی در کودکی نزد پدرش بود. و تحصیلاتش را در مقطع ابتدایی و راهنمایی شروع و به پایان رسانید. و بعد از آن در سپاه مشغول بود. ایشان تشکیل خانواده داد و صاحب ۴ فرزند شد.
با شروع جنگ تحمیلی در حالی که دلش با جبهه بود قرار را جایز ندید و راهی سرزمین نور شد و پس از رشادتهای بسیار در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاکش پس از تشییع در روستای جزلاندشت طارم به خاک سپرده شد.
روحش شاد، یادش گرامی

وصیتنامه

بسمه تعالى
بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهداء و الصدیقین
با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت آیت الله العظمى امام خمینى و با درود فراوان به شهداى اسلام از صدر اسلام تاکنون و با سلام و درود به امام زمان (عج)، وصیت خودم را آغاز مى کنم.
إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ کَانَتْ لَهُمْ جَنَّاتُ الْفِرْدَوْسِ نُزُلًا: کسانیکه به خدا ایمان آورده و عمل صالح انجام دادند و نیکوکار شدند البته آنها در بهشت فردوس منزل خواهند یافت انشاءالله . با تکیه به این آیه مبارک عملهایمان را صالح تر انجام دهیم و در راه خدا جهاد کنیم و پیوسته در راه اسلام عزیز که همان راه سرخ خمینى است در تلاش باشیم به امید یگانه آفریننده جهانیان که بخشنده است و مهربان، در بهشت فردوس جاى خواهیم یافت.
مادر و خواهران مهربانم و برادران عزیزم و همسر مهربانم والله به جوشش خون پیوسته در استمرار سرور شهیدان حسین بن على(ع) قسم خوردم که این راه را به رهبرى امام خمینى کبیر که راهش همان راه شهداى صدر اسلام تا عاشوراى حسینی و از عاشوراى حسینى گرفته تا شهداى کربلاهاى ایران است انتخاب نمودم و در این راه جان برکف و در کنار برادران رزمنده دیگرم مى ایستم و هیچ باکى از دشمن نداریم.
و مادر مهربانم میدانم براى شما پسر خوبى نبودم و براى همین از شما تقاضاى بخشش دارم. و وصیتم به مادرم و خواهران و برادران و همسرم این است که از امام منصرف نشوید و راه پرفیض شهیدان را ادامه دهید و دشمن قرآن و اسلام را هر چه بیشتر سرکوب نموده و به گفته هاى امام گوش فرا دهید که این پیر جماران بحق نائب امام زمان (عج) است و گفته هایش، گفته هاى ایشان.
مبادا در شهادت من به سوگ بنشینید چون من و همه شهداى اسلام در راه خدا به شهادت رسیده ایم و براى رضاى خدا از جان خویش گذشتیم. در آخر امیدوارم که به امام دعا کنید و سفارشات مرا عمل نمائید و راه شهیدان را ادامه دهید که خدا به شما توفیق عنایت فرماید.انشاءالله
خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگهدار
وصیت نامه محبت اله محمدى

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.