حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
روحانی شهید قاسم صمدی
2

زندگینامه روحانی شهید قاسم صمدی روحانی شهید قاسم صمدی در روز سوم ابان ماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان دیده به جهان گشود. دوران تحصیلی خود را در مدرسه سپری کرد. این شهید بزرگوار از همان ابتدا علاقه فراوانی به تحصیل داشت و درس خود را تا دریافت دیپلم ادامه دادند […]

پ
پ

زندگینامه روحانی شهید قاسم صمدی

روحانی شهید قاسم صمدی در روز سوم ابان ماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان دیده به جهان گشود. دوران تحصیلی خود را در مدرسه سپری کرد.

این شهید بزرگوار از همان ابتدا علاقه فراوانی به تحصیل داشت و درس خود را تا دریافت دیپلم ادامه دادند و بعد به شهر قم آمدند و مشغول به خواندن دروس حوزوی شدند .

شهید قاسم صمدی از اول انقلاب فردی فعال و زرنگ بود و در تمام تظاهرات و راهپیمایی ها شرکت فعال داشت و انقلاب که به پیروزی رسید ایشان به خدمت واقعی انقلاب درآمد و با شروع جنگ ایشان پس از گذراندن آموزش کوتاهی به جبهه اعزام شدند .

سرانجام پس از رشادتهای فراوان در عملیات آزاد سازی غرب کشور از دست متجاوزین عراقی در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.