حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
روایت شیدایی همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد
2

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ علی مظهری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان و همراهی مردم موجب پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس شد. وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه اقشار و […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ علی مظهری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان و همراهی مردم موجب پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه اقشار و گروه‌ها در دفاع از کشور به میدان آمدند، افزود: دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه پاسداشت دفاع مقدس و برگزاری هرچه منسجم‌تر برنامه‎های هفته دفاع مقدس وظیفه همگانی است، اضافه کرد: تیپ زرهی ۲۱۶ زنجان نیز به نوبه خود برنامه‌های مختلفی را همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد کرد.
مظهری با اشاره به اینکه امسال بحث رژه به مناسبت آغاز دفاع مقدس به مسؤولیت تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در استان اجرایی خواهد شد، افزود: سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، اعزام رزمندگانی از دفاع مقدس به مدارس برای سخنرانی و همچنین ادارات استان در صورت تمایل از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان همچنین از اجرای برنامه‌ زنده تلویزیونی با عنوان «روایت شیدایی» خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری صدا و سیما که به مدت یک هفته اجرا می‌شود.
مظهری افزود: در قالب این برنامه هر شب یک نفر از رزمندگان استان، خاطرات دفاع مقدس را به صورت زنده بازگو خواهند کرد.
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جنب نمایشگاه کاسپین ادامه داد: برگزاری مسابقات تیراندازی با حضور نیروهای مسلح و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت این هفته است.
فرماندار خدابنده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده، روستاهای کرسف و سجاس هر کدام میزبان دو شهید دفاع مقدس هستند.
باب‌الله فتحی با اشاره به اینکه  هماهنگی بخشداری‌ها بحث هیأت امنا انجام شده و همکاری و هماهنگی در رابطه با ساماندهی مزار آنها صورت گرفته است، گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه مطلوب بوده و امیدواریم با تداوم همکاری‌ها شاهد ساماندهی هرچه بهتر این یادمان‌ها باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.