حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
رسالت عظیمی برای ادامه خط سرخ شهادت داریم
0

علی مهدیخانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا بیان کرد:در تمام کشورها،قومیت ها و ملت های غیرمسلمان برای حفظ روحیه ایستادگی،مقاومت و انگیزه دفاع در برابر دشمن، روحیه حماسی حفظ می شود.مدیر کل اداره مرکز حفظ آثار استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های حفظ روحیه ایستادگی در برابر دشمن،گرامیداشت یاد […]

پ
پ

علی مهدیخانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا بیان کرد:در تمام کشورها،قومیت ها و ملت های غیرمسلمان برای حفظ روحیه ایستادگی،مقاومت و انگیزه دفاع در برابر دشمن، روحیه حماسی حفظ می شود.
مدیر کل اداره مرکز حفظ آثار استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های حفظ روحیه ایستادگی در برابر دشمن،گرامیداشت یاد و خاطره سربازان و حماسه آفرینانی است که در راه آرمان های آن کشور فداکاری می کنند،اظهارداشت:هرکشوری که در آن روحیه حماسی بمیرد آن ملت مرده است و مورد تجاوز استکبار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در کشور ما برای مقابله با توطئه های نظامی،امنیتی، سیاسی و فرهنگی راهکار مهم و در دسترس زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا است،خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با تاسی از اباعبدالله الحسین (ع) برای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی جانفشانی کردند.
مهدیخانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس، قبل و پس از آن ضروری است،بیان کرد: اگر عده ای تصور می کنند برای مقابله با تهاجم فرهنگی، نظامی،امنیتی وسیاسی دشمنان می توان با توسل به شاخص ها و المان های غیر از المان های دینی و ملی مقابله کرد، در اشتباه محض هستند.
مهدیخانی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با توسل به خداوند متعال، ائمه اطهار(ع) و مردم دفاع جانانه انجام دادند که ضروری است برای گرامیداشت یاد و نام شهدا و ترویج روحیه مقاومت فرهنگ دوران دفاع مقدس توسعه و ترویج یابد.
وی با اشاره به اینکه امکانات مالی و پشتیبانی یک راهکار برای توجه به این موضوع است،ادامه داد:باید دست اندارکاران به این مهم اهمیت دهند.
این مسئول تصریح کرد:همچنانکه در دوران دفاع مقدس مردمی شدن جنگ از سال دوم موجب انجام عملیات های غرور آفرین و پیروزی های پی در پی شد،باید در ترویج این فرهنگ نیز به دنبال مردمی شدن بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: لازمه این کار حضور همه کسانی است که در دفاع مقدس پای کار بودند.
مهدیخانی با بیان اینکه نسل جوان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پای کار باشند،ادامه داد:نباید منتظر بود توسط سازمان، اداره و ستاد مشخصی این رسالت را انجام دهد.
وی در خصوص نظارت بر المان های شهدا در سطح استان به خبرنگار موج رسا گفت: ساخت المان های شهدا پس از تدفین توسط رده میزبان پیکر شهدا آغاز می شود.
این مسئول با بیان اینکه اگر سازمان و نهادی میزبان شهدا است متولی ساخت المان نیز همان سازمان و نهاد است،خاطرنشان کرد: نظارت فنی بر نحوه ساخت المان ها از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان اسلام در دوران سختی ها به یاری امام حسین (ع) و حفظ دین جد این امام همام آمدند،ادامه داد: پیکر مطهرشان سال های سال در مقتل شهدا ماند و امروز در شهرها، روستاها حضور می یابند تا غفلت زادئی کنند.
مهدیخانی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون خون شهدا است،اظهارداشت: رسالت عظیمی برای ادامه خط سرخ شهادت داریم چرا که حیات و ممات و سعادت ما به ادامه راه شهدا بستگی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.