حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
در کنار دستمال سرخ ها
1

به لطف الهی، ما افتخار ۳ ماه بودن در کنار دستمال سرخ ها به فرماندهی شهید اصغر وصالی را در زمستان سال ۱۳۵۸ و بهار ۵۹در شهر مهاباد داشته ایم. در این ماموریت شهید حسن باقری عزیز هم در کنار ما بوده اند.اگر دقت کنید، آرم شیر و خورشید رژیم تازه سرنگون شده ی پهلوی […]

پ
پ

به لطف الهی، ما افتخار ۳ ماه بودن در کنار دستمال سرخ ها به فرماندهی شهید اصغر وصالی را در زمستان سال ۱۳۵۸ و بهار ۵۹در شهر مهاباد داشته ایم. در این ماموریت شهید حسن باقری عزیز هم در کنار ما بوده اند.اگر دقت کنید، آرم شیر و خورشید رژیم تازه سرنگون شده ی پهلوی را روی چادر می بینید. این، ساختمان اداره ی راه مهاباد است که فبل از ما در دست ضد انقلابیون کومله و دمکرات بود و نزدیک ترین سنگر به دشمن.شهر کاملا” در دست آن ها بود و ما سه ماه جوانی خود را مثل زندانی ها در این ساختمان گذرانده ایم.لازم به یادآوریست پادگان ارتش مهاباد ۳ روز بعد از پیروزی انقلاب به دست ضد انقلاب سقوط کرد و تمام وسایل و تجهیزات و ماشین آلات جنگی آن به دست دشمنان انقلاب افتاد. گفتنی ها فراوان است… .

روای:مسعود بابازاده

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.