حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 6315 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 363×
در روز عرفه زنجان میزبان شهدای گمنام خواهد بود
1

علی مهدیخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این شهدا در مراسم دعای روز عرفه مهمان مردم شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره خواهند بود و در این روز به علت ممانعت از حضور ایرانیان در حج ابراهیمی امسال مراسم برائت از مشرکان برگزار خواهد شد. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر […]

پ
پ

علی مهدیخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این شهدا در مراسم دعای روز عرفه مهمان مردم شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره خواهند بود و در این روز به علت ممانعت از حضور ایرانیان در حج ابراهیمی امسال مراسم برائت از مشرکان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام مراسم معنوی این روز در استان، پیکر مطهر این شهدا برای طی مراحل شناسایی و مشخص شدن مقصد نهایی جهت تدفین، به تهران بازگشت داده خواهند شد.
وی اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، نیمه دوم امسال بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی رزمندگان، خاطرات و زندگی نامه آنها چاپ خواهد شد.
مهدیخانی به مهم ترین و شاخص ترین کتاب های در حال تدوین در استان اشاره و خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهید قامت بیات و یدالله ندرلو از جمله این کتاب های در حال آماده سازی برای انتشار است.
وی در رابطه با شهدای ۱۷ شهریور به دیدگاه امام خمینی(ره) درباره ظلم و استکبار اشاره کرد و گفت: ایشان همواره مبارزه با ظلم و استکبار را به عنوان مهم ترین شاخص در سیاست های خود قرار داده بودند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان این روز را از جمله روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: هرکس که دغدغه حفظ ارزش های اسلام و انقلاب را دارد باید در گسترش فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار، تبیین آن و گفتمان سازی در این حوزه تلاش کند.
وی خدعه های دشمن علیه انقلاب اسلامی را تشریح و تاکید کرد: اگر لحظه ای در مواضع خود غفلت کنیم، دشمن از همان غفلت کوتاه ما برای ضربه زدن، نفوذ و پیشبرد اهداف خود استفاده خواهد کرد، بنابراین باید در اهداف خود ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.